Tervetuloa mukaan seurakunnan pääsiäisen tapahtumiin

JUMALANPALVELUKSET

Palmusunnuntai 24.3. klo 10 messu Kangasalan kirkossa. Marko Sagulin, Sannamaria Salli.

Keskiviikko 27.3. klo 18.30 viikkomessu Kangasalan kirkossa. Minna Kyrkkö. Kirkko on avoinna hiljentymistä  varten klo 18 alkaen.

Kiirastorstai 28.3.

• Klo 19 messu Kangasalan kirkossa. Ira Sirkiä, Jukka Heroja. Mukana Kangasalan kirkkokuoro.
  • Klo 19 messu Kuhmalahden kirkossa. Minna Kyrkkö, Sannamaria Salli. Mukana Vivace-kuoro ja Taina Kanerva, klarinetti.
  • Klo 19 messu Sahalahden kirkossa. Marko Sagulin, Janne Kyrönlahti.
  • Klo 21.30 messu Pyysalossa yhdessä Pyysalo 3-rippileirin kanssa. Heikki Repo.

Pitkäperjantai 29.3.

• Klo 10 jumalanpalvelus Kangasalan kirkossa. Auni Kaipia, Jukka Heroja. Mukana Kangasalan kirkkokuoro.
  • Klo 12 jumalanpalvelus Sahalahden kirkossa. Markku Viitala, Janne Kyrönlahti.
  • Klo 15 Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Kuhmalahden kirkossa. Markku Viitala, Tarja Sillanpää.

Pääsiäisyö la 30.3.

• Klo 23 messu Kuhmalahden kirkossa. Markku Viitala, Tarja Sillanpää. Mukana lauluryhmä. Pääsiäisateria messun jälkeen Pentosalissa.
  • Klo 23 messu Pyysalossa yhdessä Pyysalo 3-rippileirin kanssa. Heikki Repo.

1. Pääsiäispäivä su 31.3.

• Klo 10 messu Kangasalan kirkossa. Liturgi Seppo Jarva, saarna Kari Mikkonen. Mukana Staff-kuoro ja Jukka Heroja. Messun jälkeen kirkkokahvit Suoraman srk-keskuksella.
  • Klo 12 messu Sahalahden kirkossa. Minna Kyrkkö, Janne Kyrönlahti.

2. Pääsiäispäivä ma 1.4.

• Klo 10 messu Kangasalan kirkossa. Heikki Repo, Janne Kyrönlahti. Pyysalo 3 -rippikouluryhmä.
  • Klo 10 messu Vehkajärven kirkossa. Petri Lassila, Jukka Heroja.
  • Klo 14 sanajumalanpalvelus Kuohenmaan koululla (Rissanrannantie 6, 36200 Kangasala). Minna Kyrkkö, Jukka Heroja.

PÄÄSIÄISAJAN MUSIIKKIA

• Lauantaina 23.3. klo 18 Kamarikuoro Krysostomoksen konsertti Kangasalan kirkossa. Konsertissa kuullaan kuoronjohtaja Mikko Sidoroffin sävellys Suuri paasto, joka on sarja ortodoksisen kirkon paastonajan veisuja. Vapaa pääsy, käsiohjelma 15/10 €.
  • Tiistaina 26.3. klo 18 Hiljaisen viikon virsi-ilta Kangasalan kirkossa. Mukana Kangasalan kirkkokuoro ja Jukka Heroja.

KURKKAA KIRKKOON

Tervetuloa perheen kanssa kirkkoon tutustumaan ja samalla kuulemaan, näkemään ja aistimaan pääsiäisen tärkein sanoma. Kurkkaa kirkkoon
-tapahtuman järjestävät seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijät.

• Sahalahden kirkossa keskiviikkona 20.3. klo 17.30–19
  • Kangasalan kirkossa torstaina 21.3. klo 17.30–19

HYVIEN UUTISTEN MAJATALO

• Sunnuntaina 24.3. klo 18 Kangasalan kirkossa. Puhujavieraaksi saapuu Heidi Tohmola. Musiikista vastaavat TV:stä tuttu J-P Rantanen ja Mikko Tarri eli ”kitaraduo J-Stone ystävineen”. Mukana illassa ovat myös Staff-kuoro ja House band. Lapsille järjestetään samanaikaisesti Lasten Majatalo Perhetalolla (Tapulintie 2). Voit seurata iltaa myös Youtube-kanavallamme.

RAAMATUNLUKUMARATON

Perjantaina 29.3. klo 13.30 Sahalahden seurakuntatalolla. Lukumaratonissa luetaan yksi Raamatun kirja (Kolossalaiskirje) kokonaisuudessaan läpi. Vetäjänä toimii Lea Pyyhtiä. Aluksi tarjolla on kahvit ja pikkusuolaista.

Pääsiäisen tapahtumia ja muita ajankohtaisia juttuja löytyy myös 6.3. julkaistusta Kotikirkkoliitteestä. Voit lukea sitä tästä.

Siunattua pääsiäisen aikaa!

Thu Mar 14 05:00:00 EET 2024