Ikäihmisten toiminta

Kyläkerhot

Ikäihmisille järjestetään kyläkerhoja Kirkonkylän seurakuntakodilla, Ruutanassa, Ranta-Einolassa, Vatialassa, Kuohenmaassa ja Saarikylissä. Osa kyläkerhoista järjestetään yleisissä kokoontumispaikoissa ja osa kodeissa. Kerhot kokoontuvat tammi-huhtikuussa ja syys-marraskuussa kerran kuukaudessa. Kokoontumispäivät ja -ajat ilmoitetaan srk:n nettisivujen lisäksi Kangasalan Sanomissa ja Sydän-Hämeen lehdessä.

Kyläkerhot ovat tilaisuuksia tulla yhteen, tavata toisia ja vaihtaa kuulumisia. Saattaapa löytyä uusia ystäviä ja harrastuksiakin. Kokoontumisaika on 1,5h, johon sisältyy pienen ohjelman lisäksi kahvi. Kerhojen toiminnasta vastaavat diakoniatyöntekijät. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ranta-Einola

Torstaina 18.1., 15.2., 14.3., 11.4. klo 13-15

Vatialankulma
Tiistaina  9.1., 6.2.,  klo 10-12

Ruutanan Monitoimitalo
Tiistaina 16.1. (PERUTTU), 13.2. klo 10-12

Ajankohtaiset tiedot tulevista kyläkerhoista näet tapahtumakalenteristamme.

Lähetyksen ja diakonian kyläkerho

Kirkonkylän seurakuntakoti
Parillisilla viikoilla tiistaina klo 13.00.

Kirkonkoto

Kirkonkoto on yhdessäoloa, ohjelmaa, virikkeitä ja vuorovaikutusta joka toinen viikko. Kirkonkodon ohjelmaan sisältyy maittava lounas, jonka valmistaa seurakunnan keittiöpalvelun henkilökunta. Ruokailu ja kahvi omakustannushintaan 6 €.

Sahalahden srk-talo
Parittoman viikon tiistaina klo 10-13.30.

Kuhmalahden Pentosali
Parillisen viikon keskiviikkona klo 11-14.

Kahvitupa Sahalahdella

Kahvitupa kokoontuu kerran kuussa torstaipäivisin Sahalahden srk-talon siivessä eli "Olohuoneessa". Sisäänkäynti samasta ovesta diakoniatoimiston kanssa. Matalan kynnyksen kohtaamispaikka kahvia ja seuraa kaipaaville. Vapaaehtoinen kahviraha Lähetykselle. Kahvituvasta vastaa seurakunnan vapaaehtoinen.

1.2. & 29.2. klo 13-15.00. Näet tulevat kerrat myös tapahtumakalenteristamme.

Voffelikaffila Suoraman srk-keskuksella

Kaikenikäisille tarkoitettu Voffelikaffila on avoinna maanantai-iltaisin klo 17.00-18.30

Suoraman srk-keskuksen tarjoilutilassa (Suoramantie 9, Kangasala) ajalla 25.1.-13.5. (ei viikolla 9.)

Vohveli ja kahvi/tee/mehu 2€. Tarjolla vohvelin päälle hilloa, kermavaahtoa ja sokeria.

Tervetuloa!

Ikäihmisen kädet ristissä.
Iäkkäämpi naishenkilö istuu pöydän ääressä käteensä nojaten, hymyilee ja katsoo kameraan.