Kolme naista nauravat porukassa.

Aikuisten liikuntaryhmät, pienpiirit ja yhteiset tapahtumat

Jokaisella on oma tapa tutkia elämää ja kohdata Jumala. Se voi olla hiljentymistä Sanan äärellä, rukoilu, käsityöt tai vaikkapa rupattelu saunan lauteilla miesten kesken. Toiset taas haluavat kuulla lisää Raamatusta, hoitaa parisuhdettaan tai oppia uutta. Mikä on sinun tapasi?

Seurakunnassamme kokoontuu erilaisia pienryhmiä ja avoimia pienpiirejä, joissa voit keskustella ja viettää aikaa yhdessä muiden seurakuntalaisten kanssa. Sinulla on myös mahdollisuus rukoilla ja tutustua Raamattuun.

Yhdessä voimme etsiä ja löytää Sinun paikkasi seurakunnassa.

Tule mukaan - olet odotettu!

Kaikki toiminta sekä yksittäiset tapahtumat, retket ja leirit löytyvät tapahtumakalenterista.

Leskimiesten kokkikerho

Leskeksi jääneiden miesten kokkauskerho on tarkoitettu puolisonsa menettäneille miehille, jotka haluavat tulla tekemään yhdessä ruokaa ja samalla vaihtamaan kuulumisia. Kerhossa opetellaan tekemään helppoja kotiruokia ja voit tuoda omiakin reseptejä mukanasi.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset diakoni Timo Törmälä 0403098041 timo.tormala@evl.fi Lämpimästi tervetuloa!

Naisten jumppa

Merja Laaksosen vetämänä torstaisin klo 18.30 – 19.30 Vatialankulma. Energinen ryhmä sopii kaiken kuntoisille ja -ikäisille naisille. Hiki tulee taatusti pintaan ja hymy suupieliin 70-, 80-, ja 90-luvun parhaimpien discohittien tahdissa.

Naisten kuntolentopallo

Ryhmä kokoontuu torstaisin Suoraman seurakuntakeskuksessa klo 18. Ryhmän vetäjänä Marja-Liisa Mäsä.

Tosiäijien torstaisähly

Torstaisin Suoraman seurakuntakeskuksen salissa klo 20. Vetäjänä Sakari Vanhanen.

Miesten saunailta

Kerran kuukaudessa  torstaisin klo 18 Pyysalossa. Syödään, saunotaan ja jutellaan tärkeistä asioista. Mukana vierailevia alustajia.

Veteraanilentopallo

Perjantaisin Suoraman seurakuntakeskuksella klo 15. Vetäjänä Tarmo Myllyniemi.

Voffelikaffila Suoraman srk-keskuksella

Kaikenikäisille tarkoitettu Voffelikaffila on avoinna maanantai-iltaisin klo 17.00-18.30

Suoraman srk-keskuksen tarjoilutilassa (Suoramantie 9, Kangasala) ajalla 25.1.-13.5. (ei viikolla 9.)

Vohveli ja kahvi/tee/mehu 2€. Tarjolla vohvelin päälle hilloa, kermavaahtoa ja sokeria.

Tervetuloa!