Kirkonkylän seurakuntakoti

Tapulintie 2, 36200 Kangasala

Katutason tiloihin on esteetön pääsy.

Salin varustus:

• ruokailu- tai istumapaikat n.80 henkilölle
  • kalustevarastossa on 23 pöytää ja salin seinustoilla käytettävissä n.90 tuolia
  • astiasto 80 hengelle
  • äänentoisto
  • alttariportaikko
  • piano
  • urut
  • suuri valkokangas

Keittiön ja tarjoilutilan varustus:

Mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, hella, uunit, kippikattila, tiskikone, kylmäkaappi, pakastinkaappi ja ensiapuvälineet.

Kirkonkylän seurakuntakoti on Mikael Nordensvanin suunnittelema ja se on valmistunut vuonna 1952. Talossa on juhlasali, keittiö, tarjoilutila ja biljardihuone. Ylä- ja kellarikerroksessa on pienryhmätiloja, jotka ovat paikallisten partiolaisten käytössä.

Paikoitus:

Srk-koti sijaitsee kuntakeskustassa Kirkon vieressä mäellä. Paikoitustilat samalla mäellä. Pihaanajoa tulee välttää, mutta huoltoajo on sallittu.

Tutustu tilaan virtuaalisesti:

Tiedustelut ja varaukset:

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Tarjoilukeittiö
Pöytiä ja tuoleja
Videotykki
Valkokangas
Piano/flyygeli
Äänentoistolaite
Kastemalja
Catering/ostopalvelu
Omatoiminen tilaisuus

ti 19.3. klo 13.30

Diakonian Kyläkerho

Diakoniatyön teemoja esillä pitävä kokoontuminen, hartaus ja kahvitarjoilu. Vapaaehtoinen kahviraha Yhteisvastuukeräykselle.
to 21.3. klo 15.00

Päivänkehrä-kuoron harjoitukset

Varttuneen väen kuoro, jossa laulamme perinteisiä ja uudempia hengellisiä lauluja. Kuoroharrastus tarjoaa ikäihmisille mukavaa yhdessäoloa, haasteellistakin laulunharrastusta sekä esiintymisiä seurakunnan tilaisuuksissa ja jumalanpalveluksissa. Teemme myös vierailuja laulamisen merkeissä palvelutaloissa.
ti 2.4. klo 13.30

Lähetyksen Kyläkerho