Toimintaa Kuhmalahdella

Kirkonkoto

Joka toinen keskiviikko klo 11-14  Pentosalissa (parillinen viikko). Maksuton ateria. Seurakunta kustantaa ruokailun Kilpikosken testamenttivaroilla. Taksikyydit omavastuuhinnoin.

Perheille

Avoin perhekerho maanantaisin klo 9.30-11.30 Pentosalissa.  Yhteistä toimintaa alle kouluikäiselle lapselle ja aikuiselle (äiti, isä, hoitaja, isovanhemmat...). Perhekerhoa ohjaavat lastenohjaajat.

Kuoro

Vivace-kuoro on toiminut jo muutaman vuoden rikastuttamassa seurakunnan messuja ja tapahtumia. Laulamme äänissä raikasta hengellistä musiikkia ja laulun lomassa opettelemme äänenmuodostusta. Harjoitukset torstaisin klo 18–19.30 Pentosalissa. Kuoroa johtaa kanttori Sannamaria Salli, sannamaria.salli@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä p. 040 309 8092.