Retket ja leirit

Seurakunnan nuorisotoiminnan aivan ydintä ovat erilaiset retket ja leirit. Tällä sivulle on koottu tiiviisti yleistä tietoa Kangasalan seurakunnan nuorisotoiminnan retkistä ja leireistä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan kaikkeen! Lisätiedot kuluvan kauden toiminnasta löydät sähköisestä käsiohjelmasta.

Uuvee-leiri

Uudenvuoden leirillä juhlistetaan nuorten kesken vuoden vaihtumista. Seuraile tiedotusta loppuvuodesta ja ilmoittaudu mukaan leirille!

Vastuutiimipäivät

Nuorisotyön vastuutiimipäivä järjestetään aina kevätkauden ja syyskauden päätteeksi kiitokseksi vastuutiimille. Kyseessä on siis nuorteniltojen vastuutiimin virkistys- ja kiitospäivä. Mukaan tiimiin ovat tervetulleita kaikki, jotka voivat sitoutua nuorteniltojen vastuutehtäviin (keittiöön, bändiin tai juontoon) vähintään neljä kertaa kevään tai syksyn aikana. Lähtö yleensä Tapulinmäeltä klo 17 ja paluu samaan paikkaan viimeistään noin klo 23. Ohjelmassa yhteistä ylläritekemistä, sekä laadukasta ruokailua! Retki on vastuutiimiläisille ilmainen.

Tervetuloa mukaan vanhat ja uudet vastuutiimiläiset! Ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan aina keväällä ja syksyllä erikseen.

Isosleirit 1, 2 & 3!

Isostoimintaan ilmoittautuneille tarkoitetut leirit, joissa päästään paremmin sisälle leirielämän saloihin ja isosena toimimisen tärppeihin, sekä päästään harjoittelemaan isosena olemista ihan käytännössä. Ensimmäisen vuoden isosille on yksi leiri syksyllä ja yksi keväällä. Valmistuvien eli toisen vuoden isosten leiri on alkukeväästä, yleensä helmikuussa, ja kolmannen leirin jälkeen isosille jaetaan myös todistukset. Ilmoittautuminen tapahtuu yleensä pari kolme viikkoa ennen leirejä. Lisätietoja ilmoittautumisesta tai leireistä tulee tarkemmin ennen leiriä, mutta voit myös kysyä niitä halutessasi nuorisotiimiltä!

Isoshaku kesän leireille!

Tule tekemään kanssamme mahtavaa leirikesää erilaisille leireille niin Pyysaloon, Lappiin kuin Viroonkin! Hae isoseksi 13.3. mennessä tästä linkistä!

Yöparkki

Jo perinteeksi muodostunut Yöparkki järjestetään vähintään kerran vuodessa tai joskus jopa keväällä ja syksyllä. Tänä keväänä Yöparkki järjestetään 22.3. nuortenillan jatkoksi. Ilmoittaudu mukaan yöparkkiin tästä!

risti
kitara