Tilavaraukset

Seurakunnan tiloja vuokrataan myös perhejuhliin sekä erilaisiin tilaisuuksiin. Tilojen hinnat näet hinnastosta ja tilavaraukset tehdään seurakuntatoimistoon viraston aukioloaikoina. Sopivaa tilaa voi etsiä hakutoiminnon avulla esimerkiksi henkilömäärän tai tapahtuman tyypin perusteella tilojen sivulta.

Tilavarauksen peruuttaminen

Tilanvuokraaja voi perua varauksen kuluitta 14 vuorokautta ennen käyttöajankohtaa. Mikäli varaus perutaan 7–13 vuorokautta ennen käyttöajankohtaa, veloitetaan 20 % varauksen kokonaisarvosta. Jos varaus peruutetaan 0–6 päivää ennen käyttöajankohtaa, veloitetaan varauksen arvo täysimääräisenä.

Kastejuhlan juhlatila

Kastejuhlaa varten voi halutessaan varata seurakuntamme tilan juhlakäyttöön. Valmiiksi kalustamisesta veloitetaan kalustuksen koon mukaan 50 € tai 100 €. Kastejuhlavarauksissa noudatetaan hinnaston mukaisia hintoja. Tilavaraukset tehdään seurakuntatoimistosta.

Seurakunta haluaa tukea kastejuhlia viettäviä perheitä tarjoamalla kastetta ja kastejuhlaa varten tilan alennetulla hinnalla. Juhlatilan vuokra on tällöin 50 euroa. Mahdollinen kalustus veloitetaan erikseen hinnaston mukaisesti.  Ainakin toisen kastettavan lapsen vanhemmista tulee olla Kangasalan seurakunnan jäsen.