Lapsia ja aikuisia lattialla leikkimässä. Etualalla hymyilevä tyttö lelun kanssa.

Lasten ja perheiden seurakunta

"Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaisensa on Jumalan valtakunta." Mark. 10:14

Seurakuntamme on mukana lapsiperheiden arjessa. Erilaisten perheiden kohtaaminen, vanhemmuuden tukeminen ja kristillinen kasvatus ovat ammattitaitoisten lastenohjaajiemme työn pääpainopisteitä.

Seurakuntamme tarjoaa lapsiperheille monipuolista toimintaa

• Pyhäkoulu on lasten oma kirkkohetki. Siellä tutustutaan Raamatun kertomuksiin, rukoillaan, lauletaan, leikitään ja askarrellaan.

• Aarrearkkumessut ovat lapsiperheille suunnattuja jumalanpalveluksia Kangasalan kirkossa. Messun jälkeen on maksuton lounas ja askartelua lapsille Kirkonkylän seurakuntakodilla.

• 4-vuotiaille järjestetään omia syntymäpäiväjuhlia, joihin syntymäpäiväsankarit saavat postitse henkilökohtaisen kutsun.

• Lapsille on tarjolla omaa toimintaa myös erilaisten seurakunnan tapahtumien yhteydessä.
Viiden ihmisen paljaat varpaat puolikaaressa. Varpaissa maalitahroja ja keskellä nurmikolla maalipensseleitä.