Kuvassa teksti: Kangasalan seurakunann nuorisotyö, tule sellaisena kuiin olet.

Nuorten seurakunta

Tervehdys! Olet löytänyt tiesi Kangasalan nuoren seurakunnan sivuille. Täältä löydät tietoa nuorisotyöstä ja sen järjestämästä toiminnasta rippikouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Alta löydät tietoa nuorten viikkotoiminnasta ja sivupalkista esimerkiksi isostoiminnasta.

Käy seuraamassa Instagramissa @parkki.insta, sieltä löydät ajantasaisimman tiedon toiminnasta ja muutenkin fiiliksiä meidän menosta! Instan lisäksi muita meidän kanavia on Snapchatissa @parkkinuoret ja Discordista löydät nuorisotyömme yhteisen Parkki-käyttäjän (Parkki#8757)

Nuorten raamis Parkissa keskiviikkoisin klo: 18.00-19.30

Nuorten oma raamattupiiri, jossa luetaan yhdessä pätkä Raamattua joka kerta ja keskustellaan siitä ja sen herättämistä ajatuksista. Etukäteistietoa asioista ei tarvitse olla, raamiksessa opitaan yhdessä uutta.

Mopokerho torstaisin klo: 17.00-20.00

Joka torstai kouluaikoina kokoontuva kerho on tarkoitettu tytöille ja pojille, jotka ovat kiinnostuneita mopojen ja polkupyörien rassaamisesta. Rassattavat ja työkalut kerhon puolesta, omiakin saa huoltaa. Kahviakin keitellään. Kerho pyörii Perhetalon alakerrassa (Tapulintie 2), lisätietoja voi kysyä erityisnuorisotyönohjaaja Flinkulta, p. 040 30398 084

Klubi-illat torstaisin klo: 18.00-19.30

Alle rippikouluikäisille, eli 5.-7.-luokkalaisille tarkoitettu toiminnallinen ilta. Iltaan kuuluu pelailua, kisailua, tarjoilua ym. yhteistä tekemistä. Ei ilmoittautumista, tervetuloa mukaan!

Parkin avoimet ovet perjantaisin klo: 15.00-17.30

Nimensä mukaisesti nuorisotila Parkin ovet ovat auki! Perjantaisin jo ennen nuorteniltaa olet tervetullut hengailemaan yhdessä, pelailemaan, juttelemaan ja tekemään läksyjä nuorisotilalla muiden nuorten kanssa. Avoimiin oviin ei sisälly ohjelmaa tai ruokailua.

Nuortenillat Parkissa perjantaisin klo: 18.30-22.30

14-vuotiaille ja sitä vanhemmille nuorille tarkoitetut nuortenillat, eli tuttavallisesti nuortsit ovat parasta perjantai-illan tekemistä. Parkin ovet aukeavat klo 18.30 ja ovet sulkeutuvat viimeistään klo 22.30. Illoissa vietetään aikaa yhdessä, lauletaan, tehdään ehkä jotain toiminnallista ja syödään yhdessä. Joskus nuortenilta saattaa olla jossain muussa tilassa kuin Parkissa, joten seuraa tiedotusta Instagramissa @parkki.insta!

Nuortenilloissa on vastuutiimi, joka vastaa illan musiikki-, juonto- ja ruokailupuolesta. Jos haluat mukaan kantamaan vastuuta, ole yhteydessä nuorisotiimiin! Ilmoittautuminen vastuutiimiin alkaa syksylle elokuussa ja keväälle joulu-tammikuussa, mutta myös kesken kauden voi hypätä mukaan! Vastuutiimille järjestetään seurakunnan puolesta kiitosretket aina syksyn ja kevään päätteksi.

tytöt heinikossa