Vastaa Perhetalon kyselyyn - arvomme vastanneiden kesken ravintolalahjakortin

Somepostaus -pohja (neliö) - 2023-04-20T121530.442.png

Kangasalan seurakunnan Perhetalo on toiminut vuodesta 2019 Tapulinmäellä Kirkonkylän seurakuntakodin pihapiirissä olevassa kiinteistössä. Perhetalon toiminnan keskiössä ovat ihmissuhteet, erityisesti parisuhteen ja vanhemmuuden kysymykset. Talolla työskentelee perheterapeutti sekä perhediakoni.

Haluamme kyselyn kautta kartoittaa tarpeitasi ja ideoitasi Perhetalon toiminnasta kehittääksemme sitä. Kysely tehdään ajalla 1.-31.5.2023. Vastaamiseen menee muutama minuutti.

Vastaamalla kyselyyn ja jättämällä sähköpostiosoitteesi, osallistut arvontaan. Palkintona on 50 euron arvoinen lahjakortti ravintola Pazziin Kangasalle. Arvonta suoritetaan heti vastausajan päätyttyä. Emme säilytä sähköpostiosoitteita arvonnan jälkeen.

Kyselyyn pääset tämän linkin kautta.

Kiitos avustasi!

Laura Niska ja Kaarina Linjama Perhetalolta