Pääsiäisajan tapahtumat

Pääsiäisenä 2022 voit osallistua messuihin, rukoushetkiin ja musiikkitapahtumiin eri puolilla Kangasalaa. Osa tilaisuuksista suoratoistetaan verkossa.

Jumalanpalvelukset ja rukoushetket

10.4. Palmusunnuntai

”Kunnian kuninkaan alennustie”

Aarrearkkumessu Kangasalan kirkossa klo 11. Emmi Korpi, Tarja Sillanpää, Melody-lapsikuoro. Perhemessu. Suoratoistetaan verkossa.

14.4. Kiirastorstai

”Pyhä ehtoollinen”

Messu Kangasalan kirkossa klo 19. Petri Lassila, Jukka Heroja, Kangasalan kirkkokuoro. Suoratoistetaan verkossa.

Messu Sahalahden kirkossa klo 19. Timo Kumpunen, Janne Kyrönlahti, Sahalahden kirkkokuoro.

Messu Kuhmalahden kirkossa klo 19. Markku Viitala, Sannamaria Salli.

15.4. Pitkäperjantai

”Jumalan Karitsa”

Sanajumalanpalvelus Kangasalan kirkossa klo 10. Minna Kyrkkö, Jussi Tamminen, Kangasalan mieslaulajat. Suoratoistetaan verkossa.

Sanajumalanpalvelus Sahalahden kirkossa klo 12. Atte Hokkanen, Janne Kyrönlahti.

Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Kuhmalahden kirkossa klo 15. Timo Kumpunen, Sannamaria Salli.

La 16.4. Pääsiäisyö

”Kristus on voittanut kuoleman”

Pääsiäisyön messu Kuhmalahden kirkossa klo 23. Markku Viitala, Sannamaria Salli, Vivace-kuoro. Messun jälkeen pääsiäisateria Pentosalissa.

Su 17.4. Pääsiäispäivä

”Kristus on ylösnoussut!”

Messu Kangasalan kirkossa klo 10. Elina Oksanen, Jussi Tamminen. Suoratoistetaan verkossa.

Messu Sahalahden kirkossa klo 12. Marko Sagulin, Janne Kyrönlahti, Sahalahden kirkkokuoro.

Kylämessu Ruutanan monitoimitalossa klo 16. Petri Lassila.

Ma 18.4. 2.pääsiäispäivä

”Ylösnousseen kohtaaminen”

Messu Kangasalan kirkossa klo 10. Seppo Jarva, Sannamaria Salli. Suoratoistetaan verkossa.

Messu Vehkajärven kirkossa klo 10. Emmi Korpi, Janne Kyrönlahti.

Sanajumalanpalvelus Kuohenmaan koululla klo 13. Seppo Jarva, Sannamaria Salli.

Muut tilaisuudet

Hiljaisen viikon musiikkia

Ma 11.4. klo 19 Kangasalan kirkossa.
Sanna Osmala, sopraano, Saija Siuko, altto, FINESTre-jousikvartetti. Vapaa pääsy!

Ylösnousemuksen Majatalo

Ma 18.4. klo 18 Kangasalan kirkossa.
Vierailijana Torinon käärinliinoja tutkinut Juha Hiltunen. Musiikkivieraana Jippu. Suoratoistetaan verkossa.

2022-04-08 16:30:00.0