Yhteisvastuukonsertti

Kangasalan kirkko

"Elämän laulu soi!" - Pertti Kallio & Laulukuvia-yhtye

Vapaa pääsy! Kolehti Yhteisvastuukeräykselle.

*Pertti Kallio, laulu * Vesa Tuomi, harmonikka, piano *Pasi Kortelainen, kitara *Mikko Ohra-aho, perkussiot

Olemme akustinen Laulukuvia-yhtye. Vuonna 2016 Sahalahdella äänitetyn Pertti Kallio & Laulukuvia CD: n myötä syntyi Suomea kiertävä yhtye (Pertti Kallio, laulu, kitara, Vesa Tuomi, harmonikka, piano, Pasi Kortelainen, kitara, Mikko Ohra-aho, perkussiot). Pieni, akustinen taustayhtye on tehokas väline. Laulukuvia-yhtyeen soittajat haluavat eri tyylilajeja käyttäen kuvittaa monipuolisesti lauluja.

Pertti Kalliolla on pitkä laulajan ura takanaan: Nuoruudessa hän oli mm. Pro Fide ja Diciples- yhtyeiden solistina. Vuonna 1989 hän toimi laulavana nuorisonohjaajana myös Kangasalan seurakunnan kesätyöntekijänä. Vuodesta 1980 lähtien Pertti Kallio kiersi yli 40 vuotta Suomen Raamattuopiston laulajana ja musiikkisihteerinä aikuistyössä. Työvuosina syntyi myös lukuisia äänitteitä. Hänet tunnetaan äänitteiden lisäksi sekä laulelmien tekijänä, "kirkkotrubaduurina" että klassisen musiikin tulkitsijana. Monipuolinen ja ilmeinen hengellinen musiikki on Pertille sydämen asia.

Elämän laulu soi!- Yhteisvastuukonsertti soi elämän valoa, iloa, syvyyttä ja keväisiä kuvia. Kaarisiltoja jokainen on kutsuttu rakentamaan. Aale Tynnin Kaarisilta-laulu Pertin sävelin ja tulkitsemana kiteytttää koskettavasti yhteisvastuun yhteistä ydintä. Konsertin jälkeen on myytävänä myös yhtyeen CD levyä tarjoushinnalla 10€.

Sydämellisesti tervetuloa!

Kotikirkkoni Säv. San. Lauri Jauhiainen

Laulajan taivas ja laulajan maa Säv. San. Pertti Kallio

Kaarisilta Säv. Pertti Kallio San. Aale Tynni

On tänään sunnuntai Säv. Kari Kuuva. San. Eeva Ikonen

Arkinen hartaus Säv. Kari Kuuva. San. Eeva Ikonen

Laulu oravasta Säv. Aapo Similä. San. Aleksis Kivi

Tunnetko tien? Säv. Pertti Kallio. San. Hilja Aaltonen

Herra, olet luvannut Säv. Mika Piiparinen san. Flora Larsson

Ristinmies Säv. Juhani Juvonen. San. Elma Halonen

Vain kolme sanaa Säv. San. Pertti Kallio

Kun päivä taas Säv. San. Pauli Tuohioja

Herran siunaus Säv. Pertti Kallio. San. Raamattu

Isä meidän Säv. Pertti Kallio. San. Raamattu

Yhteislaulu: Kesäpäivä Kangasalla Gabriel Linsen. San.

Z.Topelius
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö