Toivon Majataloilta

su 21.4. klo 18.00 – su 21.4. klo 20.00

Kangasalan kirkko

Yhteistyössä oman seurakunnan nuorisotyön kanssa. Puheenvuorossa Ismo "Ipe" Vettenranta Kangasalta. Musiikissa Kotiinpalaajat-yhtye. Lavalla nähdään myös paikallisia nuoria.

Majataloilta on vapaamuotoisen kotoisa ilta musiikin, elämänläheisten teemojen, iltateen ja rukouksen merkeissä. Iltoja järjestetään Kangasalan kirkossa noin kerran kuukaudessa, yleensä kuukauden kolmantena sunnuntaina klo 18. Tilaisuuden kesto on noin 2 tuntia.

Loistavat musiikkivieraat ja kiinnostavat puheenvuorot tähdittävät jokaista iltaa. Yhteislaulut johtaa Staff-kuoro ja house band Jukka Herojan johdolla. Illat juontaa gospelmuusikko Pekka Simojoki.

Lasten oma Majatalo
Lasten Majatalo on samaan aikaan Majatalo-illan kanssa Perhetalolla (Tapulintie 2). Lasten Majatalossa seurakunnan lastenohjaajat ja isoset kertovat Majatalon teemoista lapsille sopivalla tavalla - leikein, lauluin ja askarteluin. Lasten Majatalo on suunnattu 0-6 vuotiaille ja 1-3 luokkalaisille koululaisille. Ohjelma aloitetaan yhdessä, mutta illan mittaan jakaannutaan omiin puuhiin. Lasten Majatalossa saa pientä iltapalaa.

Hoitoon voi jättää lapsen, joka on tottunut olemaan hoidossa. Vanhemmat sitoutuvat olemaan puhelimella tavoitettavissa koko Majatalon ajan. Lasten Majatalo on maksuton eikä vaadi ilmoittautumista. Tervetuloa!

Lisätietoja lasten Majatalosta:
Seija Lohtander, 040 309 8064