Tervetuloa Kuhmalahden seurakunta-alueen sivuille, Kuhmalahden kulmille!

Näiltä sivuilta löydät tietoa siitä, millaisena seurakunnan elämä näyttäytyy Kuhmalahden kylänraitilla, Kangasalan itäisissä osissa. Sivuvalikosta löydät tarkempaa tietoa seurakunta-alueen historiasta, tiloista ja toiminnasta. Tarkistathan tapahtumakalenteristamme vielä ajantasaiset tiedot tapahtumistamme.

Kuhmalahden alueneuvosto

Kuhmalahden seurakunta-alueella toimii alueneuvosto-niminen työryhmä. Alueneuvoston tehtävänä on yhdessä alueelle osoitetun työntekijän tai työntekijöiden kanssa suunnitella, valmistella ja toteuttaa Kuhmalahden alueen seurakuntatyötä ja tapahtumia sekä hoitaa yhteyksiä alueen ihmisiin ja muihin yhteisöihin.

Kuhmalahden alueneuvosto on kirkkoneuvoston alainen. Alueneuvostolla ei ole esityslistoja eikä pöytäkirjoja, mutta se voi pitää tärkeistä asioista muistiota. Alueneuvosto voi järjestää kokouksensa myös julkisina.

Kirkkoneuvosto valitsi kokouksessaan 16.1.2024 alueneuvostoon neljä jäsentä, jotka ovat Saila Haaparanta, Esko Puntala, Matti Rauhalahti ja Päivi Segerroos. Kirkkoneuvoston yhteyshenkilöksi valittiin Matti Rauhalahti.

Ilmakuva Kuhmalahden alueesta