TV7 järjestää kristittyjen illan Kangasalla

Kangasalla järjestetään lauantaina 6.10. kristittyjen yhteinen TV7-ilta, jonka teemana on Hyvä uutinen kuuluu kaikille.
lehti ja sydän

Kangasalla järjestetään lauantaina kristittyjen yhteinen ilta, jonka teemana on Hyvä uutinen kuuluu kaikille. Illan järjestävät kristillinen Taivas TV7-kanava, Kangasalan seurakunta, Kangasalan Helluntaiseurakunta ja Kuhmalahden Helluntaiseurakunta.

Kangasalan Helluntaiseurakunnassa järjestettävän illan ohjelmassa on puheenvuoroja, musiikkia, yhteislaulua ja rukouspalvelua sekä iltakahvi- ja teehetki.

− Meidän maamme tarvitsee evankeliumia tällaisena aikana, jolloin monet asiat ovat kinkkisiä. Roomalaiskirjeessä sanotaan, että ei pidä hävetä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima ja sen julistamisesta saa avun moneen asiaan, sanoo illan juontava Helluntaiseurakunnassa monessa mukana oleva Jaakko Korhonen.

Jumalan rakkaus kuuluu kaikille

Illan puhujina ovat Kari Mikkonen Kangasalan seurakunnasta, Seppo Virtanen Kuhmalahden helluntaiseurakunnasta ja Lauri Holopainen TV7-kanavalta. Musiikista vastaavat helluntaiseurakunnan kvartetti sekä Pirjo ja Lassi Koskela.

− Illan teeman mukaan Jumalan rakkaus kuuluu kaikille ilman erottelua. Kaikki eivät ole vielä löytäneet Jumalan rakkautta tai uskaltaneet ottaa sitä vastaan. Tärkeintä on, että seurakunnat ovat yhdessä liikkeellä. Odotan lämminhenkistä iltaa ja toivotan kaikki tervetulleiksi. Kynnys seurakuntien välillä on matala, kannustaa Mikkonen.

− Toivon, että kangasalalaiset tulisivat mukaan ja olisi hyvä yhdessäolon ja Jumalan kohtaamisen ilta, jossa kaikuu evankeliumi, sanoo helluntaiseurakunnan pastori Pertti Lehmuskoski.

Tapahtuma on osa TV7-kanavan ystäväiltoja, joita kanava järjestää ympäri Suomen.

Kristittyjen yhteinen TV7-ilta Kangasalan Helluntaiseurakunnassa la 6.10. klo 18.

2018-09-30 16:32:00.0