Seurakunnan livetallenteita voi seurata Youtube-kanavaltamme

Seurakunnan suoria lähetyksiä muun muassa messuista sekä Majatalo-illoista voi mennä katsomaan Youtube-kanavallemme. Siirtyessäsi Youtubeen, löydät uusimmat ja tulevat lähetyksemme sivun yläosasta. Huom. kesän ajan sunnuntain messujen suorat lähetykset ovat tauolla.

Samalla voit myös selailla aiemmin tehtyjä tallenteitamme ja nauhoituksiamme mm. Majatalo-illoista ja Raamattuluennoista. Löydät tällaisia tallenteita valitsemalla sivuston vasemmasta ylälaidasta otsikon "Videot".

Liittymällä Youtube-kanavamme tilaajaksi, saat ilmoituksen uusista videoistamme. Kirjaudu ensin Youtube-tilillesi ja paina sen jälkeen jonkin videomme alta "Tilaa" -nappia.

(Aiemmin kotisivuillamme ollut "Kotikirkkokanava" on poistunut käytöstä ja suoria lähetyksiä voi katsoa vain Youtube-kanavallamme.)

Vaaleallan alttarin yläpuolella televisio, jossa kuva Kangasalan kirkon sisältä.

Kirkkiksen klinikka -podcast

Syksyllä 2019 aloitetut podcastit löytyvät SoundcloudistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kirkkoherramme Seppo Jarva vastailee podcasteissa saamiinsa kysymyksiin.

Sana Sanasta -raamattuopetus

Tammikuussa 2020 seurakunta aloitti yhteistyön Kansan Raamattuseuran kanssa nettipohjaisen Raamattuopetuksen tuottamiseksi. Pastori Marko Sagulinin pitämät raamattuluennot ja pienryhmille tarkoitetut raamattupiirimateriaalit löydät Sana Sanasta Youtube-kanavaltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Nettipapin palsta osoitteessa www.nettipappi.net tarjoaa mahdollisuuden jatkokysymyksille.