Kangasalan Majatalo

Majatalo-ilta on vapaamuotoisen kotoisa ilta musiikin, elämänläheisten teemojen, iltateen ja rukouksen merkeissä.

Iltoja järjestetään Kangasalan kirkossa noin kerran kuukaudessa sunnuntaisin klo 18. Tilaisuuden kesto on noin 2 tuntia.

Loistavat musiikkivieraat ja kiinnostavat puheenvuorot tähdittävät jokaista iltaa. Yhteislaulut johtaa Staff-kuoro ja house band Jukka Herojan johdolla. Illat juontaa gospelmuusikko Pekka Simojoki.

Kehitä Majataloiltoja! Anna palautetta ja toivo vierailijoita osoitteessa: https://forms.gle/f4KkrbP4YCsSBRp37Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lasten oma Majatalo

Lasten Majatalo on samaan aikaan Majatalo-illan kanssa Perhetalolla (Tapulintie 2). Lasten Majatalossa seurakunnan lastenohjaajat ja isoset kertovat Majatalon teemoista lapsille sopivalla tavalla - leikein, lauluin ja askarteluin. Lasten Majatalo on suunnattu 0-6 vuotiaille ja 1-3 luokkalaisille koululaisille. Ohjelma aloitetaan yhdessä, mutta illan mittaan jakaannutaan omiin puuhiin. Lasten Majatalossa saa pientä iltapalaa.

Hoitoon voi jättää lapsen, joka on tottunut olemaan hoidossa. Vanhemmat sitoutuvat olemaan puhelimella tavoitettavissa koko Majatalon ajan. Lasten Majatalo on maksuton eikä vaadi ilmoittautumista. Tervetuloa!

Lisätietoja:
Seija Lohtander, 040 309 8064
seija.lohtander@evl.fi

Majataloilta Kangasalan kirkossa, vihreillä valoilla valaistu alttari.
Staff-kuorolaisia ja Jukka Heroja Kangasalan kirkossa.
Majataloiltojen yhteislaulut johtaa Staff-kuoro Jukka Herojan johdolla.

Majatalot keväällä 2024

Voimalaulujen Majatalo
Sunnuntai 21.1.
Puhujavieraana Anna-Mari Kaskinen. Voimalauluja-yhtye esittää Kaskisen runoihin sävellettyjä kappaleita.

Uupuneiden Majatalo
Sunnuntai 18.2.
Musiikkivieraana Jukka Leppilampi, puheenvuorossa Sansan toiminnanjohtaja Mikko Matikainen.
Tarvitseeko aina jaksaa? Entä jos tarvitsisi, mutta ei silti vaan jaksa?

Hyvien uutisten Majatalo
Sunnuntai 24.3.
Puheenvuorossa Heidi tuo terveiset Israelista, jossa hyviä uutisia tarvitaan kipeämmin kuin aikoihin. Musiikissa TV:stä tuttu J-P Rantanen ja Mikko Tarri eli "kitaraduo J-Stone ystävineen".

Toivon Majatalo
Sunnuntai 21.4.
Yhteistyössä oman seurakunnan nuorisotyön kanssa. Puheenvuorossa Ismo "Ipe" Vettenranta. Musiikissa Kotiinpalaajat-yhtye. Lavalla nähdään myös paikallisia nuoria.

Tapahtumapaikkana Kangasalan kirkko (suoratoistona Youtube-kanavallamme). Tilaisuus alkaa klo 18 ja kestää noin 2 tuntia.

Majatalot syksyllä 2024

Syksyn Majatalojen tietoja täydennetään sitä mukaa kuin ne varmistuvat. Pysy kuulolla!

Syksyn Majatalo
Sunnuntai 15.9.
Puheenvuorossa Ilkka Puhakka

Kangasalalaisten Majatalo
Sunnuntai 20.10.
Puheenvuorossa Seppo Jarva, musiikki"vieraana" oma Staff-kuoro ja Houseband Jukka Herojan johdolla

Häikäisevän kirkas Majatalo
Sunnuntai 17.11.
Puheenvuorossa Pekka Simojoki. Musiikissa Häikäisevän kirkas-yhtye.
Tilaisuus toimii samalla vapaaehtoisten kiitoskonserttina.

Joulun Majatalo
Sunnuntai 8.12.
Puheenvuorossa Matti Kankaanniemi, musiikkivieraana Lasse Heikkilä ja Saila Seurujärvi