Avoin perhekerho

Avoimet perhekerhot ovat kohtauspaikkoja, joissa yhteisen ohjelman lomassa leikitään, kahvitellaan ja vaihdetaan kuulumisia.

Kerhossa  lapset oppivat tärkeitä leikkitaitoja, jakamista ja toisen huomioimista samalla kun aikuiset tapaavat toisiaan. Lapsen ja aikuisen yhdessäoloa ovat myös askartelut sekä kerhon päätteeksi leikkikalujen kerääminen yhteisvoimin.

Kerho sisältää ohjattua toimintaa, vapaata leikkiä oman aikuisen huolenpidossa, välipalan ja pienen hartauden. Avoin perhekerho on maksuton.

Perhekerhoihin ovat tervetulleita aikuiset, alle kouluikäisten lasten kanssa.

Poikkeuksena Perhetalolla kokoontuvat kerhot, joissa kohderyhmä on rajatumpi.

Avoimet perhekerhot kevät 2024

Kokoontuvat ajalla 22.1. - 23.5.2024. Avoimia perhekerhoja ei ole viikolla 9 (talviloma) ja viikolla 12 (pääsiäisaiheinen kurkkaa kirkkoon-ilta perheille to 21.3. kello 17.30-19) ja arkipyhinä. Mahdollisista muista poikkeuksista ilmoitetaan erikseen.

Maanantaisin

Kuhmalahdella Pentosalissa kello 9.30 - 11.30.

Tiistaisin

Perhetalolla kello 9.30-11.30 pikkulapsi-perhekerho alle 3-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen.

Keskiviikkoisin

Ruutanan monitoimitalolla kello 9.30 - 11.30

Sahalahden seurakuntatalolla kello 9.30 - 11.30

Perhetalolla klo 17-19.30 tärkeä aikuinen & lapsi -perhekerho (Iltapalatarjoilu alkaa noin 18.45 ja kerhosta voi poistua vapaasti oman aikataulun mukaan.) Tervetuloa isovanhemmat, kummit, tädit, sedät, vanhemmat ym. kerhoilemaan yhdessä lapsen kanssa.

Torstaisin

Huutijärven seurakuntakodilla kello 9.30 - 11.30

Suoraman seurakuntakeskuksessa kello 9.30 - 11.30

Vatialankulmassa kello 9.30 - 11.30

Vatialankulman avoimeen perhekerhoon tulee ilmoittautua pienemmän tilan vuoksi. Ilmoittautuminen kerhoa edeltävänä päivänä kello 9-15 välillä tekstiviestillä numeroon 040 309 8060. Ilmoita viestissä aikuisen nimi, sekä lasten määrä ja iät. Jokaiseen viestiin vastataan. Ilmoittautumisajan jälkeen ilmoittautuville emme voi taata kerhopaikkaa.

Lapsi ajaa punaisella muovi mopolla nurmikon päällä.