Terveisiä kirkkoherraehdokkaiden vaalipaneelista

Kangasalan kirkkoon kokoonnuttiin lauantaina 20.4. vaalipaneelin merkeissä.

Kuvassa Timo Waris (vas.), Markku Viitala, Timo Pöyhönen, Ville Keskinen ja Eva Wäljas. Kuva Juha Jäntti/KS.

Kuvassa Timo Waris (vas.), Markku Viitala, Timo Pöyhönen, Ville Keskinen ja Eva Wäljas. Kuva Juha Jäntti/Kangasalan Sanomat.

Eva Wäljaksen vetämässä paneelissa saimme kuulla kirkkoherraehdokkaiden näkemyksiä muun muassa visioihin, arvoihin, talouteen sekä monimuotoiseen toimintaympäristöön liittyen. Oli kiinnostavaa kuulla ehdokkaiden ajatuksia esimerkiksi siitä, millaisia henkilöstöjohtajia he ovat, miten kukin heistä tekisi Kangasalan seurakunnasta entistä kiinnostavamman yhteisön sekä mikä on heille rakkain raamatunkohta ja miksi. Keskustelu oli kaikin puolin lämminhenkistä ja rakentavaa.

Tilaisuuden päätteeksi kirkkovaltuuston puheenjohtaja Ville Keskinen jakoi ehdokkaille kiitokseksi osallistumisesta sydänpannunaluset, jotka seurakunta lähettää tervetuliaislahjana uusille seurakuntalaisille.

Lämmin kiitos kaikille tilaisuuteen osallistuneille, erityisesti kirkkoherraehdokkaillemme!

Vaalipaneelistriimi on katsottavissa kahden viikon ajan YouTube-kanavallamme. Lisätietoja kirkkoherranvaalin etenemisestä löydät verkkosivuiltamme: https://www.kangasalanseurakunta.fi/kirkkoherranvaali

Sat Apr 20 16:25:00 EEST 2024