Pyhäinpäivä Kangasalan seurakunnassa

Kangasalan seurakunta kutsuu Sinut viettämään pyhäinpäivää lauantaina 4.11. ja muistelemaan edellä menneitä rakkaitasi. Olet lämpimästi tervetullut hautausmaille sekä seurakuntamme tilaisuuksiin.

Somepostaus -pohja (neliö) (13).png

Huutijärven kappelin ovet ovat avoinna pyhäinpäivänä klo 12.30–17.00. Pyhäinpäivän musiikkia soitetaan kappelilla klo 13 ja klo 15. Yhteiset rukoushetket ovat klo 14 ja klo 16. Kappelilla on tarjolla mehua ja halutessasi saat myös kynttilän mukaasi.

Muistamme vuoden aikana edesmenneitä seurakuntamme jäseniä pyhäinpäivän iltakirkoissa sekä Kuhmalahden alueen aamumessuissa lukemalla heidän nimensä ja sytyttämällä heidän muistolleen kynttilän. Järjestämme tilaisuuksia seuraavasti:

• Messu ja vainajien muistaminen Kuhmalahden kirkossa klo 10.
  • Messu Kangasalan kirkossa klo 10.
  • Sanajumalanpalvelus ja vainajien muistaminen Kangasalan kirkossa klo 18.
  • Sanajumalanpalvelus ja vainajien muistaminen Sahalahden kirkossa klo 18.
  • Messu ja vainajien muistaminen Vehkajärven kirkossa su 5.11. klo 10.

Jos tarvitset apua ja tukea surussasi, otathan yhteyttä seurakuntamme työntekijöihin. Olemme täällä Sinua varten. Yhteystietomme löydät täältä.

Siunattua pyhäinpäivää Sinulle ja läheisillesi!

2023-11-01 05:54:00.0