Joulukortti koko perheelle

Seurakunnan joulutervehdys, pieni joulukortti, on lähetetty Kangasalan seurakunnan seurakuntatalouksille. Kortti on postitettu talouden vanhimman seurakunnan jäsenen nimellä, mutta se on kuitenkin tarkoitettu ilahduttamaan koko taloutta.

Seurakunta saa vuosittain palautetta siitä, miksi kortteja lähetetään vain yksi kutakin taloutta kohti. Jäsentalouksia on Kangasalan seurakunnan alueella yli 10 000. Korttien postitusta varten seurakuntarekisteristä poimitaan osoitteet jokaiseen jäsentalouteen. Teknisesti tämä osoitteistus tehdään yhden taloudessa asuvan tiedoilla ja tässä toiminnossa rajataan tiedot talouden vanhimman seurakuntajäsenen mukaan. Tällaisia rajauksia tehdään myös muissa seurakunnissa vastaavien määrältään suurten postitusten kohdalla.

Tämän vuoden joulukortissa on kirkkoherra Seppo Jarvan tervehdys. Kuvituksen Ensimmäinen joulu on tehnyt seurakunnan vapaaehtoiskoordinaattori Eveliina Sydänlähde.

(Muokattu sana seurakuntatalous sanaksi jäsentalous 15.12. klo 9.03)

Tue Dec 14 16:24:00 EET 2021