Koronapassin tulostusmahdollisuus 9.12. ja 16.12.

Seurakunta tarjoaa mahdollisuuden koronapassin tulostamiseen. Tulostamisapua on tarjolla kahtena peräkkäisenä torstaina Kymppikahvien yhteydessä.

Kiristyvien koronarajoituksen ja vallitsevan heikon koronatilanteen vuoksi yhä useammassa paikassa ja tilaisuudessa kysytään koronapassia. Myös osassa seurakunnan tilaisuuksista toimitaan näin.

Kaikilla ei kuitenkaan ole käytössään sellaista mobiililaitetta, johon koronapassin voisi ladata. Seurakunta tarjoaa apua ja mahdollisuuden koronapassin tulostamiseen Kymppikahvien yhteydessä seurakuntatoimiston kokoushuoneessa:

to 9.12. klo 10-12 ja
to 16.12. klo 10-12

Koronapassin tulostamista varten tarvitaan mukaan toimivat verkkopankkitunnukset tai valmiiksi muistitikulle ladattu koronapassitiedosto.

Seurakuntatoimisto sijaitsee osoitteessa Kuohunharjuntie 22 ja kokoustilaan on käynti vasemmanpuoleisesta ulko-ovesta.

2021-12-02 09:19:49.0