Uusia työntekijöitä juhlittiin Tampereella

Kolme seurakuntamme uutta työntekijää osallistui juhlamessuun ja vieraili Piispantalossa sunnuntaina 29.5.

Viime sunnuntaina Tampereen tuomiokirkossa juhlittiin hiippakuntamme uusia työntekijöitä. Juhlamssussa vihittiin virkaan kahdeksan uutta pappia sekä neljä diakonia. Messussa olivat mukana myös seurakuntamme uudet työntekijät vapaaehtoiskoordinaattori Eveliina Sydänlähde, nuorisotyönohjaaja Antti Timonen sekä tiedottaja Tiina Mylläri. Messun jälkeen vietettiin yhteistä juhlaa Piispantalossa.

Eveliina Sydänlähde (vas.), Tiina Mylläri, Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo, Antti Timonen sekä johtava nuorisotyönohjaaja Johanna Jutila Piispantalossa juhlavastaanotolla.

Katso myös Tampereen Hiippakunnan uutinenLinkki avautuu uudessa välilehdessä aiheesta.

2016-05-30 13:48:01.0