Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi Tulenheimo

Kangasalan seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi kokouksessaan keskiviikkona 20.1.2021 puheenjohtajakseen Torsti Tulenheimon ja varapuheenjohtajakseen Anne-Mari Thomassenin. He toimivat samoissa tehtävissä myös aiemmin.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi Tulenheimo

Anne-Mari Thomassen valittiin Kangasalan kirkkovaltuuston varapuheenjohtajaksi, Torsti Tulenheimo valtuuston puheenjohtajaksi ja Timo Keskinen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi.

Kirkkovaltuusto valitsee keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan aina toimikautensa ensimmäisen ja kolmannen vuoden ensimmäisessä kokouksessa. Nyt oli kyse kolmannen vuoden ensimmäisestä kokouksesta.

Samassa kokouksessa kirkkovaltuusto valitsi kirkkoneuvoston kaudeksi 2021-22.

Kirkkoneuvoston kaksivuotinen toimikausi päättyi, ja kirkkovaltuuston tehtävänä oli valita uusi neuvosto. Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Timo Keskinen. Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Seppo Jarva.

Kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Riikka Hinkka, Mirja Jussila, Timo Keskinen, Ville Keskinen, Maija Kirvesoja, Sanni Pesonen, Matti Rauhalahti, Aimo Salo, Liisa Sarkala, Riina Uusmies ja Timo Waris.

Wed Jan 20 21:44:47 EET 2021