Jouluikkuna avautuu Seurahuoneella

Seurakuntamme on mukana jouluikkunakampanjassa, jonka järjestää Kangasalan kaupunki. Seurakunnan jouluikkuna avautuu Seurahuoneella.

Ikkuna valmistuu Seurahuoneelle torstaina 26.11.

Jouluikkunat avataan Kangasalan kaupungin uusien jouluvalojen syttyessä 27.11., jolloin kaupungissa vietetään myös Kangasalan yrittäjien perinteistä joulun avausta. Kaunein jouluikkuna -äänestys on avoinna 27.11.-20.12.

Kangasalan kaupunki järjestää kampanjan, johon se toivoo mukaan kaupungissa toimivat yritykset, yhteisöt ja muut organisaatiot. Näin eri tahot voivat olla luomassa tunnelmallista joulukaupunkia kaupungissa liikkuvien iloksi.

Mukaan ilmoitetuista jouluikkunoista kootaan ”ikkunagalleria” ja kartta, jonka avulla kaupunkilaiset löytävät kaikki ikkunat ja saavat äänestää niistä mielestään kauneinta kokonaisuutta. Kolme kauneinta ikkunaa palkitaan kunniamaininnoin kaupungin virallisina joulumielen tuojina.

Mon Nov 23 10:49:14 EET 2020