Syyskausi käynnistyy 1.9.

Niin sanottu kokoava ryhmätoiminta käynnistyy jälleen 1.9.

Koronakevään ajan sekä kuluvana kesänä seurakunnan toiminta on suurilta osin ollut tauolla. Koronarajoituksia on nyt purettu ja muun muassa kirkkoon on voitu jälleen kokoontua yhteiseen messuun. Toki kirkoissa on edelleen rajoituksia maksimihenkilömäärissä, jotta voidaan huomioida turvavälit ja noudattaa hyvää hygieniaa.

Niin sanottu kokoava ryhmätoiminta käynnistyy jälleen 1.9. Syyskuusta alkaen seurakunnan ryhmät ja kerhot aloittavat toimintansa ja kirkoissa ja seurakuntataloilla järjestetään tapahtumia sekä toimintaa kaiken ikäisille.

Syyskauden toiminnasta ja tapahtumista saat lisätietoa verkkosivuiltamme sekä 12.8. ilmestyvästä Kangasalan sanomista. Lehti jaetaan jokaiseen talouteen, jossa ei ole mainostuskieltoa. Verkkosivujen tapahtumatietoja lisätään ja päivitetään jatkuvasti tietojen varmistuttua.

Mon Jul 27 08:09:52 EEST 2020