Pääsiäinen: Jumalanpalvelukset ja hartaudet verkossa, radiossa ja televisiossa

Koronaepidemian vuoksi sekä seurakuntamme että YLE on lisännyt erilaisten virtuaali-, radio- ja televisiolähetysten määrää. Katso tästä uutisesta pääsiäisen ajan lähetysaikataulu.

Tyhjä risti ja taivas

Kangasalan serakunnan jumalanpalvelukset verkossa

Seurakuntamme lähettää verkossa joka sunnuntai klo 10 sanajumalanpalveluksen Kangasalan kirkosta. Lisäksi pääsiäisenä voi seurata jumalanpalvelusta kiirastorstaina, pitkäperjantaina ja pääsiäismaanantaina. Seurakunnan omia lähetyksiä pääset seuraamaan Youtube-kanavaltammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yle lähettää kirkkohetkiä TV:ssä ja radiossa

Pitkäperjantain Nojatuolikirkko on tallennettu Oulunkylän vanhassa kirkossa Helsingissä. Nojatuolikirkossa pastori Kimmo Saareksen vieraana on piispa emerita Irja Askola. He puhuvat pimeydestä ja toivostakin.

Pääsiäissunnuntaina 12.4. kello 10.00 on TV1:ssä studiokirkko, Tiellä Jerusalemiin – pääsiäisen musiikkijumalanpalvelus. Gospel Covertajien lauluissa silminnäkijät kertovat hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumista Jerusalemissa. Radion kello 10.00 pääsiäispäivän jumalanpalvelus lähetetään suorana Turun tuomiokirkosta, arkkipiispa Tapio Luoma saarnaa.

Yle Radio 1 lähettää perinteiset jumalanpalvelukset sekä aamu- ja iltahartaudet. Aamuhartaudet lähetetään Yle Radio 1:ssä ma–la klo 6.15, toinen lähetys klo 7.15. Iltahartaudet lähetetään ma–pe klo 18.50 ja la klo 18.00, toinen lähetys ma–la 23.00.

Televisiojumalanpalvelukset Yle AreenassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Radiojumalanpalvelukset Yle AreenassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä