Olemme lisänneet uusia aikoja parisuhteen kuntokartoituskeskusteluihin, ilmoittaudu mukaan nyt!

Parisuhteen kuntokartoitus on keskustelu, jossa kumppanit puhuvat toisilleen suunnitellun mallin mukaan. Keskustelun lopussa he arvioivat itse oman suhteensa vahvoja alueita ja kehittämiskohtia.

Kuntokartoituskeskustelu
• on parin pysähdyspaikka tutkia ”missä me mennään”
• on yksilölle tila pohtia valmiuttaan uuteen parisuhteeseen
• sisältää kysymyksiä ja tehtäviä
• kestää kolme tuntia, välillä on reilu lounastauko
• on koulutettujen rakkaustalkkareitten ohjaama
• ei sovi akuutissa kriisissä oleville.

Parisuhteen kuntokartoituskeskustelu toteutetaan yhden päivän aikana viikonloppuisin ja arkena kahden päivän aikana.

Olemme lisänneet uusia aikoja kuntokartoituskeskusteluihin! Ilmoittautumaan pääset täällä.

Ajat ovat:

28.3 klo 10-15 (kuntokartoituskeskustelut käydään kokonaisuudessaan yhden päivän aikana)
24.3 ja 31.3 klo 17.30-19 (ilmoittautuessasi näille kerrroille, tulet paikalle molempina päivinä)
26.3 ja 2.4 klo 17.30-19 (ilmoittautuessasi näille kerrroille, tulet paikalle molempina päivinä)
16.4 ja 17.4 klo 17-18.30 (ilmoittautuessasi näille kerrroille, tulet paikalle molempina päivinä)

Keskustelut toteutetaan Kirkonkylän seurakuntakodilla / Perhetalolla, Tapulinmäki 2.

Lisätietoja Halataan! -kampanjasta löydät täältä.

Lisätietoja kuntokartoituksesta ja niiden vetäjistä eli rakkaustalkkareista löydät täältä.

2020-03-10 08:14:00.0