Syksyn ensimmäisessä Majatalossa vieraana Oskari Auvinen

Majatalo-illat aloittavat jälleen toimintansa. Majatalon ovet aukeavat kerran kuussa sunnuntai-iltana Kangasalan kirkossa. Ensimmäinen ilta on 9.9.
Majatalo, Pekka Simojoki

Majatalo-illat koostuvat musiikista, puheenvuoroista, Sanasta ja iltateetarjoilusta. Perinteisesti illat on juontanut koko idean isä, gospelmuusikko Pekka Simojoki.

Syksyn ensimmäinen Majatalo tuo 9.9.2018 kello 18 Kangasalan kirkkoon nimekkäitä esiintyjiä. Illan teemana on Ilta Lauran kanssa – live talk show, jonka juontaa toimittaja Laura Siltala. Talk show´n vieraina ovat kaupunginjohtaja Oskari Auvinen, poliitikko Sari Essayah ja tubettaja Nea Knapp.

− Majatalossa tullaan tänä syksynä kuulemaan mielenkiintoisia ja elämänmakuisia puheenvuoroja ja raikasta, sielua ravitsevaa musiikkia. Majatalon kynnys on matala ja tunnelma välittömän helppo, lupaa seurakuntapastori ja citypappi Riikka Hämäläinen.

Kuinka luopua kaunasta?

Sunnuntain 14.10. aiheena on katkerat juuret – kuinka luopua kaunan kantamisesta. Vieraina ovat hippievankelistat Outi & Lee sekä pastori ja basisti Arto Antturi

Marraskuun 11. päivän Majatalo keskittyy miehen paineisiin. Ex-rikollinen Jarkko Lassila sekä muusikot Eve & Ossi johdattelevat aiheeseen.

Joululaulujen Majatalossa 9.12. kantelevirtuoosi Ida Elina kuljettaa vetovoimaisella pop-otteella kohti joulun tunnelmaa.

Lapsille lasten Majatalo

Lasten Majatalo tarjoaa Perhetalossa Tapulinmäellä laadukasta ohjelmaa perheen junioreille samaan aikaan. Lastenhoito on maksuton eikä vaadi ilmoittautumista.

Majatalo-illat esitetään suorana lähetyksenä seurakunnan verkkosivuilla Tutki uskoa -kohdassa sekä seurakunnan YouTube-kanavalla. Majatalo-iltojen taltioinnit esitetään myös myöhemmin TV7-kanavalla.

Majatalo-ilta Kangasalan kirkossa 9.9.2018 klo 18.

Kuva: Majatalo-illat juontaa gospelmuusikko Pekka Simojoki. Staff-kuoro on mukana iltojen toteuttajajoukossa.

2018-08-31 14:03:00.0