Kuorotoiminta käynnistyy syyskuussa

Kangasalan seurakunnan kuorotoiminta käynnistyy syyskuun alussa. Kaikki kuorot ottavat uusia jäseniä.

musiikki

Kangasalan kirkkokuoro

Keskiviikkoisin klo 18−19.30 Kirkonkylän seurakuntakodissa. Kuoroa johtaa kanttori Jukka Heroja. 12.9. alkaen.

Sahalahden kirkkokuoro

Torstaisin klo 19−20.30 Sahalahden srk-talossa. Kuoroa johtaa kanttori Janne Kyrönlahti. 13.9. alkaen.

Kuhmalahden Vivace-kuoro

Ohjelmistoon kuuluvat niin vanhat ja uudet hengelliset laulut, joita laulamme joko yksi- tai kaksiäänisesti. Kuoro koostuu nuorekkaista ja iloisista aikuisista. Torstaisin 18–20 Kuhmalahden Pentosalissa. Kuoroa johtaa kanttori Tarja Sillanpää. 13.9. alkaen.

Melody-kuoro Tapulintuvalla

Pirteä lapsikuoro. Laulumme ovat etupäässä hengellisiä, mutta mukana muitakin lastenlauluja. Saamme olla mukana perhemessuissa, seurakunnan juhlissa tai viemässä tervehdystä ikäihmisille. Keskiviikkoisin klo 17–18.30 Tapulintuvassa. Kuoroa johtaa kanttori Tarja Sillanpää. 12.9. alkaen.

Päiväkuoro kirkonkylällä

Perinteisiä ja uudempia hengellisiä lauluja päiväsaikaan varttuneen väen kesken. Mukavaa yhdessäoloa, haasteellistakin laulunharrastusta, sekä esiintymisiä seurakunnan tilaisuuksissa ja jumalanpalveluksissa, sekä vierailuja laulamisen merkeissä palvelutaloissa.

Harjoitukset torstaisin klo 16−17.30 Kirkonkylän seurakuntakodissa, os. Tapulintie 2. Kuoroa johtaa Janne Kyrönlahti. 13.9. alkaen.

Majatalo-iltojen Staff-kuoro

Staff toimii Majatalo-illoissa esilaulajaryhmänä sekä esittää omia musiikkinumeroitaan. Kuorolaiset ovat monipuolisia muusikoita. Staff laulaa omiin mikrofoneihin, ja laulajalta odotetaan vastuullisuutta. Esiintymiskokemus on hyväksi. Kuoroa johtaa kanttori Jukka Heroja.

Ota yhteyttä kuoron johtajaan

Jukka Heroja: jukka.heroja@evl.fi, p. 040 309 8090.

Janne Kyrönlahti: janne.kyronlahti@evl.fi, p. 040 309 8091.

Tarja Sillanpää: tarja.sillanpaa@evl.fi, p. 040 309 8092.

2018-08-06 12:42:00.0