Poikkea kahville Seurahuoneelle!

Seurakunnan Kahvila Seurahuone on avoinna myös kesällä! Kahville pääsee keskiviikkoisin ja torstaisin.
Seurahuone

Kevään aikana järjestetyt lauluvartit ja taittelutalkoot jatkuvat jälleen syksyllä. Musiikista pääsee nauttimaan kesäkeskiviikkoisin kirkossa, kun keskipäivän ilmaiset musiikkituokiot tuovat monipuolisesti musiikin ammattilaisia ja harrastajia omalla esiintymisvuorollaan kirkkoon. Poikkea Seurahuoneelle kahvikupposelle vaikkapa keskipäivän musiikkituokion jälkeen!

Kahvilassa on erittäin edulliset hinnat, ja sen tuotolla tuetaan lähetystyötä. Seurahuoneen kummikohde on maasai-tyttötyö Keniassa. Credo-ohjelmassa turvaa etsivät tytöt pelastuvat lapsiavioliitolta, pääsevät asumaan sisäoppilaitokseen ja saavat ammatin.

Kahvila Seurahuone, Myllystenpohjantie 2, on avoinna kesä−elokuussa keskiviikkoisin ja torstaisin kello 10−14.

Keskipäivän musiikkituokiot Kangasalan kirkossa keskiviikkoisin kello 12

6.6. Jussi Tamminen, piano