Seurakunnan juhlavuosi videoina

Katso upeat videokoosteet juhlavuoden tapahtumista.
Torimessu 25.5.2017

Vuosi 2017, juhlien vuosi

Suomi 100 vuotta, Kangasalan seurakunta 650 vuotta, Kangasalan kirkko 250 vuotta, Kangasalan kirkon urut 30 vuotta, reformaatio 100 vuotta.

Kangasalan seurakunnan 650-vuotisjuhlavuosi oli upea yhdistelmä mahtavia tapahtumia, iloisia kohtaamisia, työntekijöiden, vapaaehtoisten ja paikallisten toimijoiden tekemää hienoa yhteistyötä, historian havinaa ja uuden odottamista.

Juhlavuodesta tehtiin 11 videokoostetta, jotka on kerätty tälle sivulle. Suuri kiitos jokaiselle, joka on ollut mukana tekemässä unohtumatonta vuotta kanssamme Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlavuonna! Näistä videoista näkyy, miten meille kaikille Kangasala, sen seurakunta ja kirkko ovat merkittäviä ja rakkaita paikkoja.

Videot on kuvannut Videotuotanto Ikonen, tuomasikonen.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Katso kaikki videot seurakunnan YouTube-kanavalta tai tältä sivulta.

2017-12-22 14:20:25.0