Nuorisotila Parkki remontoidaan nuorten suunnitelmien mukaan

Parkin sisätilat saavat joulu-tammikuun aikana uuden ilmeen. Nuorison suosimassa kokoontumispaikassa tehdään pintaremontteja sekä uusitaan kalustus.
Parkin remontti

− Nuoret ovat olleet alusta asti mukana suunnittelemassa Parkin uudistamista. Seurakuntasalimainen tila muutetaan olohuonemaiseksi kokoontumispaikaksi, johon saadaan viihtyisiä sohva- ja pöytäryhmiä oleskeluun ja esimerkiksi lautapelien pelaamiseen. Aiemmin tilassa on ollut penkkirivejä, johtava nuorisotyönohjaaja Johanna Jutila sanoo.

Nuorten toiveen mukaan Parkin värimaailmasta tulee rock-klubimaisen tumma. Jutilan mukaan tilaa sisustetaan tyylikkäästi mustan ja kullan sävyillä art deco -henkisesti. Tilaan saadaan myös biljardipöytä.

Remontin on tarkoitus valmistua tammikuun loppupuolella, jolloin myös järjestetään uudistetun tilan avajaiset nuorille. Avajaisten yhteydessä julkistetaan myös nuorisotyön uusi logo, jonka suunnittelussa nuoret ovat olleet mukana. Leijonan kuvaa kantavalla logolla olevia paitoja ja huppareita on tarkoitus painaa ensi vuoden puolella.

− Ajatuksenamme on uudistaa koko nuorisotyön brändi. Olemme odottaneet kovasti näitä uudistuksia, joten olemme kaikki innoissamme.

Kangasalan seurakunta järjestää Parkissa muun muassa nuorteniltoja, isoskoulutusta, nuorille suunnattuja avoimia ovia sekä raamattuluentoja.

Marko Sagulin suositut raamattuluennot järjestetään Parkin sijaan Huutijärven seurakuntakodissa 4.1., 11.1. ja 18.1. klo 18. Tämän jälkeen raamattuluennot järjestetään taas normaalisti Parkissa uusituissa tiloissa.

Nuorisotila Parkki sijaitsee Kangasalan keskustassa osoitteessa Puusepäntie 31.

2017-12-15 15:07:01.0