Ekopaasto: Tule mukaan paastopolulle!

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Ekopaasto-kampanja starttaa jo kuudetta kertaa tuhkakeskiviikkona 1.3.
Ekopaasto_netti.jpg

Tänä vuonna Ekopaastoon osallistuvat voivat etsiä konkreettisia vinkkejä paaston viettämiseen Ekopaasto.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä-sivustolle avatun paastopolun avulla. Paastopolulla voi tarkastella omia kulutustottumuksia ja etsiä vinkkejä arjen arvojen mietiskelyyn.

Ekopaasto hiljentää tällä kertaa ympäristön hyväksi asumiseen, liikkumiseen, ruokaan ja vaatetukseen liittyvissä teemoissa. Lisäksi kampanjassa etsitään tilaa hiljentyä kiireisen arjen keskellä.

Vuodesta 2012 lähtien järjestetty Ekopaasto-kampanja innostaa suomalaisia liittymään pääsiäispaastoon tavalla, joka osaltaan auttaa hillitsemään ilmastonmuutosta. Tänä vuonna kampanja-aika on 1.3.–16.4.

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Ekopaasto-kampanjan yhteistyökumppaneina ovat tänä vuonna Suomen luonnonsuojeluliittoLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja MartatLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2017-03-01 10:53:39.0