Etsimme ensi kesäksi teologeja ja nuorisotyöntekijää

Haku tehtäviin päättyy 31.12. klo 14.

Etsimme

kahta KESÄTEOLOGIA

yhtä KESÄNUORISOTYÖNOHJAAJA

määräaikaiseen virkaan Kangasalan seurakuntaan ajalle 22.5.2017 – 13.8.2017

Kangasalan seurakunnassa on vuonna 2017 neljätoista rippikoulua. Suurin osa leireistä pidetään hyvätasoisessa leirikeskuksessamme Pyysalossa. Pyysalon leirien lisäksi tarjoamme mahdollisuuden rippikouluun eri ympäristöissä kuten Virossa, Lapin luonnon keskellä sekä retkimuotoisena.

Kesäteologina ja kesänuorisotyönohjaajana olet aktiivinen toimija:

• Rippikoulussa (valmistelu, tunnit, ohjaaminen leirillä, kohtaaminen, konfirmaatio)
  • Lasten leireillä (valmistelu, ohjaaminen leirillä, kohtaaminen)
  • Nuortenilloissa Ranta-Einolassa (nuorten kohtaaminen, hartauden valmistelu ja pito, käytännön järjestelyt)

Lisäksi työ saattaa sisältää esimerkiksi laitoshartauksia ja jumalanpalvelukseen liittyviä tehtäviä. Olemme halukkaita ottamaan huomioon sinun toiveesi ja osaamisesi työnjaon suunnittelussa.

Edellytämme, että olet konfirmoitu evankelis-luterilaisen kirkon jäsen ja sinulla on kokemusta seurakunnassa työskentelystä – vähintäänkin olet ollut rippikoulussa isosena. Kangasala on laaja kunta, joten oman auton käyttömahdollisuudesta on sinulle paljon hyötyä työssäsi.

Viran palkkaus on KirVESTES vaativuusryhmässä 401.

Lähetä hakemuksesi jossa kerrot itsestäsi, motivaatiostasi, asenteestasi ja kokemuksestasi ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen kangasalan.seurakunta(at)evl.fi tai kirjeitse osoitteella Kangasalan seurakunta / Sari Lehtinen, Myllystenpohjantie 2, 36200 Kangasala.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 31.12.2016 klo 14.00.

Haastattelut järjestetään 9.1.2017.

Lisätietoja: johtava nuorisotyönohjaaja Johanna Jutila, puh. 040 309 8085, 15. – 16.12.16 klo 10.00 – 17.00

2016-12-16 15:11:44.0