Kaipaamme apuasi juhlavuoden viestintään

Millainen on sinun seurakuntasi?

Ensi vuonna juhlitaan 250-vuotiasta Kangasalan kirkkoa sekä 650-vuotiasta seurakuntaamme! Haluatko sinä auttaa juhlavuoden ilmeen suunnittelussa?

Kaipaamme seurakuntaamme positiivisesti kuvaavia sanoja. Millainen on sinun seurakuntasi? Kuinka jatkat seuraavaa lausetta yhdellä sanalla: "Minun seurakuntani on..."

Keräämme sanoja viikon ajan aina itsenäisyyspäivään ti 6.12. saakka. Vastaukset voit lähettää nettisivujen palautelomakkeella tai kommentoimalla seurakunnan FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä-sivulla. Sanoja tullaan käyttämään seurakunnan juhlavuoden tapahtumien ja mainonnan yhteydessä.

Pienelle tarinallekin saattaa löytyä sopiva paikka, joten älä arkaile, jos runosuonesi kukkii.

Kiitos, kun autat ja olet osa seurakuntaamme!

2016-11-29 14:50:24.0