Pääsiäisen tapahtumat

Siunattua pääsiäisen aikaa!

Katso koosteemme pääsiäisen tapahtumista ja tule mukaan.

Risti ja auringonlasku

Naistyön pääsiäisvaellus pe 31.3.2023

Kokoontuminen Tähtirantaan klo 17.30 (Kaarina Maununtyttären tie 101/Koukkukuja). Kävelemme yhdessä Liuksialan Kappelille, jossa vietetään iltahartaus ja ehtoollinen. Illan päätteeksi on tarjolla iltapalaa Tähtirannassa. Marketta Nieminen, Minna Kyrkkö. Katso lisätiedot.

2.4. PALMUSUNNUNTAI

Aarrearkkumessu lapsille ja lapsiperheille Kangasalan kirkossa klo 11.
Liturgi: Heikki Repo. Kanttori: Sannamaria Salli. Suntio: Pasi Pollari. Avustajat: Anu Kamppari, Sanna-Kaisa Nieminen. Musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä ja Melody-lapsikuoro

6.4. KIIRASTORSTAI

Messu Kangasalan kirkossa klo 19.
Liturgi: Elina Oksanen. Kanttori: Jukka Heroja. Suntio: Pasi Pollari. Avustajat: Johanna Jutila, Maria King. Avustava pappi: Minna Kyrkkö. Musiikkiryhmä: Kangasalan kirkkokuoro.

Messu Sahalahden kirkossa klo 19.
Liturgi: Samu Turunen. Kanttori: Kaisu Erämaa. Musiikkiryhmä: Sahalahden kirkkokuoro, joht. Kaisu Erämaa.

Messu Kuhmalahden kirkossa klo 19.
Liturgi: Markku Viitala. Kanttori: Sannamaria Salli. Suntio: Sanna-Mari Vuorinen. Musiikkiryhmä: Tanja Vuorinen, oboe.

7.4. PITKÄPERJANTAI

Pitkäperjantain Tenebrae-jumalanpalvelus Kangasalan kirkossa klo 10.
Liturgi: Petri Lassila. Kanttori: Jukka Heroja. Suntio: Toni Rantanen. Musiikkiryhmä: Cantus Alaudae joht. Debra Gomez-Tapio.

Sanajumalanpalvelus Sahalahden kirkossa klo 12.
Liturgi: Minna Kyrkkö. Kanttori: Sannamaria Salli.

Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Kuhmalahden kirkossa klo 15.
Liturgi: TimoKumpunen. Kanttori: Sannamaria Salli.

LA 8.4. PÄÄSIÄISYÖ

Pääsiäisyön messu Kuhmalahden kirkossa klo 23.
Liturgi: Markku Viitala. Kanttori: Sannamaria Salli. Suntio: Sanna-Mari Vuorinen. Musiikkiryhmä: Vivace-kuoro ja Taina Kanerva, klarinetti. Messun jälkeen pääsiäisateria Pentosalissa.

Pääsiäisyön messu Pyysalossa klo 23.
Pyysalo 3 -rippileiri viettää messua Pyysalon leirikeskuksessa, olet tervetullut viettämään
pyhää messua kanssamme. Liturgi: Heikki Repo.

SU 9.4. PÄÄSIÄISPÄIVÄ

Messu Kangasalan kirkossa klo 10.
Liturgi: Timo Kumpunen. Kanttori: Jukka Heroja. Avustava pappi: Minna Kyrkkö. Musiikkiryhmä: Kangasalan kirkkokuoro

Messu Sahalahden kirkossa klo 12.
Liturgi: Marko Sagulin. Kanttori: Jussi Tamminen. Musiikkiryhmä: Sahalahden kirkkokuoro.

MA 10.4. 2. PÄÄSIÄISPÄIVÄ

Messu Kangasalan kirkossa klo 10.
Liturgi: Heikki Repo. Kanttori: Sannamaria Salli. Avustajat: Samu Turunen.

Messu Vehkajärven kirkossa klo 10.
Liturgi: Petri Lassila. Kanttori: Jussi Tamminen. Suntio: Satu Puntala.

Sanajumalanpalvelus Kuohenmaan koululla klo 14.
Liturgi: Samu Turunen. Kanttori: Jussi Tamminen. Kuohenmaan entinen koulu, Rissanrannantie 6.

Pääsiäisen Majatalo – Pimeydestä Valoon, Kangasalan kirkossa klo 18.
llan isäntänä: Pekka Simojoki. Musiikkivieras: Gospel Covertajat. Puhujavieras: Veli-Pekka Joki-Erkkilä. Lapsille oma Majatalo Perhetalolla, Tapulintie 2. Katso lisätiedot.

Seurakuntatoimiston aukioloajat pääsiäisenä:

• Kiirastorstaina 6.4. toimisto on auki klo 10–15.
  • Pitkäperjantaina 7.4. ja pääsiäismaanantaina 10.4. toimisto on suljettu.

Thu Mar 23 13:25:00 EET 2023