Perhetalo tarjoaa keväällä konkreettista apua perheille ja erityisesti vanhemmuuden tueksi – katso tarjonta ja tule mukaan

perhetalo - tule mukaan.png

PERHEKERHOT

Pikkulapsi-perhekerho 17.1. alkaen tiistaisin klo 9.30-11.30. Alle 3-vuotiaille lapsille vanhempineen.

Tarjolla aamupalaa, kohtaamisia ja vertaistukea pikkulasten vanhemmille. Mukana on seurakunnan lastenohjaaja sekä perhediakoni. Mukavaa yhdessäoloa, keskustelua ja ohjattua ohjelmaa osallistujien toiveiden mukaan.

Isovanhempi & lapsi –kerho 19.1. alkaen torstaisin klo 17-19.30. Isovanhempi-lapsi -perhekerho isovanhempi-ikäisille ja pikkulapsille.

Kerho on kaikille avoin, ei ennakkoilmoittautumista. Tarjolla ohjattua tekemistä, pieni hartaushetki sekä ravitseva iltapala. Tule viettämään mukava ilta Perhetalolla oman lapsenlapsesi tai vaikka naapurin lapsen kanssa. Ei tarkkaa ikärajaa, mutta ohjelma sopii hyvin pikkukoululaisille ja sitä pienemmille. Iltapalatarjoilu alkaa noin 18.45 ja kerhosta voi poistua vapaasti oman aikataulun mukaan.

VANHEMMUUDEN TUKI

Vauva-NOVAT 25.1.-22.2. klo 9.30-11.30. Voimavaroja arjen haasteisiin vauvaa odottaville ja alle 1,5 -vuotiaiden lasten äideille. Ilmoittautuminen osoitteessa naistenkartano.com

NEPSYJEN vanhempien vertaisryhmä 6.2., 20.2., 6.3., 20.3. ja 3.4. klo 18-20.
Avoin ryhmä on tarkoitettu kouluikäisten nepsyoireisten lasten ja nuorten vanhemmille. Ryhmään osallistuminen ei edellytä virallista diagnoosia.

Pelikasvatuksen ABC Kirkonkylän seurakuntakodilla ma 23.1. klo 17.30-20. Mietityttääkö lapsen pelaaminen ja pelimaailma? Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan pelaamisesta. Keskustelua alustaa ja ohjaa nuorisotyönohjaaja Antti Kahra.

"Ei kuulu sulle!" –keskusteluilta teinien vanhemmille nuorisotila Parkissa tiistaina 7.3. klo 18-20.30. Keskustelua alustaa ja ohjaa Tuomas Perkiö Lasten ja nuorten keskuksesta.

Vanhemmuuden vahvuudeksi -teemaillat keskiviikkona 8.2. ja 22.2. klo 18-19.30. Illoissa tutustutaan oman vanhemmuuden vahvuuksiin mm. Vanhemmuuden kuntokartoitus -materiaalin avulla. Ei ryhmäkeskusteluja.

Vanhemmuuden kuntokartoituspäivä lauantaina 11.3. klo 10-14. Lisätiedot ja ilmoittautuminen seurakunnan nettisivuilla 5.3. mennessä.

HYVINVOINNIN TUKI

Hyvää minulle –viikonloppu 25.-26.2. Voimavarakeskeinen katsaus omaan elämään naisille. Osallistuminen yhdessä ystävän kanssa. Työskentelyä ohjaavat Arja Seppänen ja Päivi Segerroos. Ilmoittautuminen seurakunnan nettisivujen kautta 12.2. mennessä.

Kristillisen toipumistyön ryhmä (KRITO). Vertaisryhmä, jossa voi kertoa omasta elämästään ja sen kipukohdista, kuunnella toisia ja rukoilla yhdessä. Ryhmä alkaa maaliskuussa. Lisätiedot ja ilmoittautuminen seurakunnan nettisivujen kautta 24.2. mennessä.

Sydämensä särkeneiden hoivapäivä lauantaina 25.3. Oletko saanut siipeesi ihmissuhteissa? Tule hoivaamaan itseäsi ja löytämään elämääsi uusia tuulia. Ilmoittautuminen aukeaa alkuvuodesta. Seuraa ilmoittelua somessa.

Ajankohtaista ilmoittelua Perhetalon tulevista tapahtumista kannattaa seurata Perhetalon Facebook-sivulta!

Perhetalo kotisivuillamme.

2023-01-11 12:51:00.0