Toivon torstait tuovat apua vaikeaan talveen - Ruokaa ja saunomista Suoramalla sekä soppatykkikierros Kangasalan kylissä

Vallitsevasta maailman tilanteesta johtuen talvesta on tulossa kallis monelle ja Kangasalan seurakunta haluaa auttaa. Järjestämme torstaisin ilmaisen ruokailun ja saunan Suoraman seurakuntakeskuksella. Lisäksi soppatykki kiertää Kangasalan kyliä torstaisin, jolloin lämmin ateria on tarjolla vaihtuvissa paikoissa.

Toivon torstai some.png

Kaipaisitko sinä tai joku tuntemasi henkilö helpotusta arkeen? Jätämme ison kevättapahtuman toukokuussa 2023 väliin ja siitä säästyneet rahat käytämme tarjoamalla ruokaa ja lämpöä. Suoraman seurakuntakeskuksella viikottain järjestettävässä Toivon torstaissa on tarjolla lämmin ateria sekä mahdollisuus saunomiseen keväällä 2023. Tilaisuus on täysin maksuton.

Toivon torstait järjestetään Suoraman srk-keskuksella torstaisin 19.1. - 30.3. välisenä aikana. Tavoitteenamme on auttaa mahdollisimman montaa Kangasalalaista.

Toivon torstain aikataulu

• Ruokaa on tarjolla klo 16.30-18.30.
    • Tarjolla on laktoositonta ja gluteenitonta ruokaa sekä raaste tai salaatti.
    • Lisäksi tarjolla on aina myös kasvisvaihtoehto.
  • Saunavuorot klo 16-20. Saunalta löytyy tarvittaessa peseytymistarvikkeita. Otathan oman pyyhkeen mukaan.
    • 16.00-16.45 Miehet
    • 17.00-17.45 Naiset
    • 18.00-18.45 Miehet
    • 19.00-19.45 Naiset

Toivon torstaita järjestävät seurakunnan työntekijät yhdessä vapaaehtoisten kanssa. Ruokailun järjestelyissä yhteistyökumppaninamme on Saarioinen.

Suoraman seurakuntakeskus sijaitsee osoitteessa Suoramantie 9.

Soppatykkikierros

Toivon torstai kiertää myös Kangasalan kyliä soppatykin kanssa. Tervetuloa syömään klo 17.-18.30 maksutta:

9.3. Pirkan kirpputorikeskuksen piha
16.3. Sahalahti, K-market Sahramin piha
23.3. Haviseva, koulun piha
30.3. Kangasalan kirkon parkkipaikka

Täydennämme kierroksen tulevia paikkoja listaan myöhemmin ja kerromme niistä myös somekanavillamme.

Tervetuloa!

2023-02-01 11:36:00.0