Kooste pyhäinpäiväviikonlopun tapahtumista Kangasalla

Pyhäinpäivä Huutijärvellä

Lauantaina 5.11. on tuttuun tapaan mahdollista tulla hiljentymään Huutijärven kappelille klo 13-17. Paikalla on seurakunnan työntekijöitä, joiden kanssa voit halutessasi keskustella ja tarjolla on lämmintä mehua. Kappelille voi myös tulla kuuntelemaan urkumusiikkia klo 13 ja 15. Rukoushetket pidetään klo 14 ja 16.

Muut pyhäinpäiväviikonlopun tapahtumat Kangasalla

Lauantai 5.11.

• Pyhäinpäivän messu Kangasalan kirkossa klo 10. Liturgi: Heikki Repo, kanttori: Matti Huomo, avustava pappi: Atte Hokkanen.
  • Pyhäinpäivän messu ja vainajien muistaminen Kuhmalahden kirkossa klo 10. Liturgi: Heidi Pitkänen, kanttori: Sannamaria Salli, Vivace-kuoro.
  • Pyhäinpäivän iltakirkko ja vainajien muistaminen Kangasalan kirkossa klo 18. Liturgi: Minna Kyrkkö, kanttori: Jussi Tamminen.
  • Pyhäinpäivän iltakirkko ja vainajien muistaminen Sahalahden kirkossa klo 18. Liturgi: Kari Mikkonen, kanttori: Janne Kyrönlahti, Sahalahden kirkkokuoro.

Sunnuntai 6.11.

• Messu ja vainajien muistaminen Vehkajärven kirkossa klo 10. Liturgi: Heidi Pitkänen, kanttori: Janne Kyrönlahti.
  • Aarrearkkumessu Kangasalan kirkossa klo 11. Liturgi: Monika Viitala. Kanttori: Sannamaria Salli.
  • Hyväntekeväisyyskonsertti Ukrainan auttamiseksi Kangasalan kirkossa klo 15. Mukana Olli Airola ja perhekunta, Maila Böhm, Matti Huomo ja Monika Viitala. Vapaa pääsy. Kolehti Ukrainan hyväksi kirkon Ulkomaanavun kautta.
  • Keidasmessu Suoraman seurakuntakeskuksella klo 16. Liturgi: Atte Hokkanen.

2022-10-26 14:08:00.0