Uusia työntekijöitä vihittiin tehtäviin juhlamessussa Tampereella

Sunnuntaina 22.5. vietettiin juhlamessua Tampereen tuomiokirkossa. Messussa vihittiin uusia pappeja ja diakoneja Tampereen hiippakunnan seurakuntiin. Vihkimyksen toimitti Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo. Juhlaan osallistui joukko seurakuntamme uusia työntekijöitä.

Monika Viitala, Satu Puntala, Kaarina Linjama ja Satu Joki juhlavaatteissa Tampereen tuomiokirkon edustalla.

Monika Viitala (vas.), Satu Puntala, Kaarina Linjama ja Satu Joki juhlamessun jälkeen Tampereen tuomiokirkon edustalla.

Kangasalan seurakunnan diakoniksi vihittiin Kaarina Linjama ja seurakuntapastoriksi Monika Viitala.

Juhlamessu oli samalla osa Tmpereen hiippakunnan uusien työntekijöiden valmennusta. Valmennukseen osallistuivat myös seurakuntamme suntio-toimistoapulainen Satu Puntala sekä taloussihteeri Satu Joki.

Pitkän linjan työntekijöitä uusissa tehtävissä

Kaarina Linjama on opiskellut diakoniksi noin 20 vuotta sitten ja työskennellyt erilaisissa ohjaustehtävissä sosiaali- ja kasvatusalalla. Nyt diakonin vihkimyksen saatuaan hän työskentelee seurakuntamme diakonina.

Monika Viitala on työskennellyt aiemmin seurakuntamme diakonina erityisesti Kuhmalahden alueella. Kuhmalahden seurakuntaan hän tuli syksyllä 1999 ja Kangasalan seurakuntaan seurakuntaliitoksen myötä vuonna 2005. Nyt papiksi vihitty Viitala aloitti teologian opinnon syyskuussa 2019.

Viitala toimittaa ensimmäisen messunsa pappina sunnuntaina 22.5. klo 18 Kuhmalahden kirkossa.

Onnea ja siunausta seurakuntamme uusille työntekijöille!

Sun May 22 12:54:00 EEST 2022