Valokuvanäyttely ja -kilpailu

Juhlavuoden 2017 kunniaksi järjestämme valokuvanäyttelyn teemalla "Minun seurakuntani". Näyttely on avoinna Kangasalan kirkossa juhlaviikolla 29.10.-5.11.2017. Näyttelykuvat valitaan seurakuntalaisten lähettämistä kilpailukuvista.

Valokuvakilpailun mainos.

Valokuvakilpailun säännöt

Kilpailu on avoin kaikille kuvaajataustaan katsomatta. Voit kuvata kännykkäkameralla tai järeämmälläkin kuvauskalustolla. Pääasia on, että kuvasi ilmentää tunnetta seurakuntayhteydestäsi.

Kilpailun reunaehdot:

• Kangasalan seurakunta järjestää valokuvakilpailun teemalla "Minun seurakuntani".
  • Kilpailuun voi osallistua aikavälillä 1.2.–31.8.2017 (Huom! kilpailuaikaa jatkettu). Voittajakuva julkaistaan ja palkitaan seurakunnan juhlaviikon (29.10.-5.11.) jälkeen erikseen ilmoitettavassa tapahtumassa.
  • Toivomme mahdollisimman tuoreita kuvia, joten kilpailukuvien tulee olla otettu lähivuosien aikana.
  • Kuvattavilta ja kuvauspaikalta (pl. Kangasalan seurakunnan omat tilat) on oltava lupa kuvan lähettämisestä kilpailuun.
  • Yksi henkilö voi osallistua kilpailuun enintään kolmella kuvalla.

Kuvien valikoituminen näyttelyyn:

• Kilpailuun lähetetyistä kuvista kootaan valokuvanäyttely, joka on esillä Kangasalan kirkossa juhlaviikolla 29.10.-5.11.2017
  • Lähetetyistä kilpailukuvista valitaan noin 15 kuvaa esille näyttelyyn. Valinnan tekee seurakunnan työntekijöistä ja seurakuntalaisista koostuva viestintätyöryhmä. Viestintätyöryhmän jäsenet eivät voi osallistua kilpailuun.
  • Näyttelykuvien valinnassa painotetaan valokuvakilpailun teeman näkymistä kuvassa sekä paikallisuutta. Kuvan teknistä toteutusta ei arvioida.
  • Näyttelyyn valittujen kuvien kuvaajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti. Näyttelyyn valitut kuvat julkaistaan valokuvanäyttelyn lisäksi myös seurakunnan verkkosivuilla.
  • Näyttelykuvan yhteydessä ilmoitetaan kuvaajan sekä kuvan nimi.
  • Seurakunta vastaa näyttelykuvajulisteiden tilaamisesta. Näyttelykuvan kuvajulisteet annetaan kuvaajille näyttelyn päätyttyä.
  • Seurakuntalaiset ja muut näyttelyvieraat voivat äänestää näyttelykuvista mieluisinta kuvaa joko näyttelyn yhteydessä kirkossa tai verkossa. Äänien perusteella valitaan voittajakuva.
  • Voittajakuvan kuvannut palkitaan 200 euron rahapalkinnolla.
  • Seurakunta varaa oikeuden käyttää kilpailuun lähetettyjä kuvia omassa viestinnässään ja tiedotuksessaan.

Kilpailuun osallistuminen:

Lähetä kuvasi viimeistään 31.8.2017 korkearesoluutioisena kuvana jpg-muodossa sähköpostin liitteenä  osoitteeseen kangasalan.juhlavuosi@evl.fi

Nimeä jokainen kuvatiedosto niin, että siinä on sekä kuvan että kuvaajan nimi (esimerkiksi Lapsen ilo_Sirkku_Seurakuntalainen.jpg).

Kirjoita sähköpostin viestikenttään omat yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero, s-postiosoite). Mikäli haluat näyttelyssä käyttää nimimerkkiä, ilmoita se selkeästi sähköpostin yhteydessä.

Kirjoita viestin otsikko-/aihekenttään "Valokuvakilpailu 2017"

Valokuvakilpailu on päättänyt. Valitettavasti emme saaneet toivomaamme määrää valokuvia. Kiitos kaikille kuvan lähettäneille! Lisätiedot Hanna Parviainen, p. 040 3098010, hanna.parviainen@evl.fi