Haluaisitko lähettää itsetekemäsi joulukortin kangasalalaisille? Nyt se voi olla mahdollista, katso ohjeet!

fb_joulukortti_pieni.jpg

Lähetämme taas tänä vuonna joulukortteja seurakuntalaisille ja tällä kertaa kortin taiteilija voi olla kuka vain kangasalalainen. Teoksen tekijä saa siis olla lapsi tai seniori, ammattilainen tai amatööri ja kaikkea siltä väliltä.

Joulukorttia varten teoksen tulee olla painettavissa, eli sen olisi hyvä olla digitaaliseen muotoon tehty/muunnettu (tai paperilla). Teoksen aiheena tulee olla joulu ja se voi olla esimerkiksi piirustus, maalaus, valokuva tai mitä ikinä keksitkään. Maksamme valitun teoksen tekijälle 100 euron palkkion ja lisäksi taideteos tulee päätymään moniin kangasalalaisiin koteihin ihasteltavaksi. Valittu teos julkaistaan myös Facebook-sivullamme ja kotisivuillamme.

Lähetä taideteoksesi meille 15.11. mennessä osoitteeseen veera.kirjavainen(at)evl.fi tai postitse: Tiedotus, Kangasalan seurakunta, Myllystenpohjantie 2, 36200 Kangasala.

Tue Oct 22 09:48:00 EEST 2019