Perhetalon avajaisissa nautitaan brunssista ja piknikistä

La 1.9.2018 klo 10-14 juhlitaan uuden Perhetalon avajaisia Tapulinmäellä. Tule mukaan kaikenikäisten mukavaan päivään!
Perhetalo (14)_muokattu_1_L.jpg

Perhetalon ovella Perhetalon johtaja Karin Outila ja kirkkoherra Seppo Jarva.

Kangasalan seurakunnan uusi Perhetalo aloittaa toimintansa lauantaina 1.9. Tuolloin Tapulinmäellä juhlitaan avajaisia aamusta iltapäivään.

Avajaiset ovat tarkoitettu kaikenikäisille perheen pienimmistä varttuneeseen väkeen. Ohjelmassa on Perhetalon toiminnan esittelyä, yhteistä ohjelmaa, lasten ohjelmaa ja herkullisia tarjoiluja.

Avajaisten ohjelma

Kello 10-11 on tarjolla maittava brunssi.

Kello 11-13 on yhteistä ohjelmaa, hartaus, Perhetalon toiminnan info ja askartelua.

Kello 13-14 on tarjolla ulkona piknikherkuttelua ja pihapelejä. Sateen sattuessa sisällä. Mikäli ei sada, pihalla on myös pomppulinna.

Tapahtuma ja sen tarjoilut ovat maksuttomia.

Perhetalon toimintamuotoja

• Kaikenikäisille tarkoitettu kohtaamispaikka Olohuone ti ja ke klo 9.30-11.30. Yhdessäoloa ja sukupolvien kohtaamisia.
  • Teemakeittiö joka toinen pe klo 9.30-12, alk. 14.9. Kaikille avoin ruuanlaittoaamupäivä. Tehdään yhdessä ruokaa ja ruokaillaan yhdessä.
  • Elämä on -ilta aikuisille pe 31.8., 5.10., 26.10. ja 16.11. klo 18-20.30. Aikuisuuden aiheisiin keskittyvä teemailta. Jokaisessa illassa on nojatuolipaneeli, jossa panelistit keskustelevat illan aiheesta. Iltapala. Ilmoittautuminen lastenhoitoon kyseisen viikon tiistaihin mennessä p. 040 309 8052.
  • Perheneuvontaa, eropalveluita ja sururyhmiä.
  • Ryhmä- ja yksilötapaamisten vastaanotto.
  • Mahdollisesti erilaisia ryhmiä liittyen esimerkiksi isovanhemmuuteen, kummiuteen tai tahattomaan lapsettomuuteen.
  • Mahdollisesti luentoja ja ryhmiä uskonasioiden peruskysymyksiin liittyen.
  • Mahdollisesti luentoja kasvatuksen ja parisuhteen tiimoilta.

Lue myös uutinen Uudesta Perhetalosta seurakunnan toiminnan sydän.

Perhetalo, Tapulinmäki, Tapulintie 2.

2018-08-22 13:31:00.0