Varusmiessoittokunta konsertoi Kangasalan kirkossa 7.5.

Satahenkinen varusmiessoittokunta täyttää Kangasalan kirkon monipuolisin musiikin sävelin.
Varusmiessoittokunta

Varusmiessoittokunnan kamariorkesterin suosittu Kynttiläkiertue jatkuu. Neljän kirkkokonsertin kiertueella kuullaan laaja repertuaari kaunista kamarimusiikkia. Mikä parasta, kaikki neljä konserttia ovat ilmaisia. Kangasalan lisäksi konsertti kuullaan Noormarkussa, Raumalla ja Vantaalla.

Konsertit johtaa yliluutnantti Tommi Suutarinen.

Varusmiessoittokunnan konsertteihin sisältyy niin hartaita hetkiä, klassisia mestariteoksia, kuviomarssia, groovea meininkiä kuin svengaavaa jazziakin — siis monipuolista soittoa lavalla ja liikkeessä.

Puolustusvoimien varusmiessoittokunta on energinen ja särmikäs lähes sadan hengen joukko nuoria ja taitavia asevelvollisuuttaan suorittavia miehiä ja naisia. Varusmiessoittokunta sijaitsee Panssariprikaatissa Hattulan Parolannummella.

Puolustusvoimien varusmiessoittokunnan Kynttiläkiertue ma 7.5.2018 klo 18 Kangasalan kirkossa. Käsiohjelmamaksu 10 euroa musiikkityölle.

2018-05-02 11:09:00.0