Laskiaisviikonloppuna monenlaisia tapahtumia

Laskiaisviikonloppuna tapahtuu monenlaista mukavaa kaiken ikäisille.
laskiainen

Lapsiperheiden ystävyystapahtuma Suoramalla la 10.1.2018 klo 14-16

Lapsiperheiden ystävyystapahtuma kokoaa lauantaina pienet ja isot Suoraman seurakuntakeskukselle. Kello 14−16 järjestettävässä tapahtumassa on muun muassa lasten hartaushetki, laululeikkejä, askartelua, pomppulinna, kasvomaalausta, kaverikuvapiste ja tarjoiluja.

Koko perheen laskiaistapahtuma Sahalahdella su 11.2.2018 klo 10 alkaen

Sunnuntaina järjestetään koko perheen laskiaistapahtuma Sahalahden seurakuntatalossa. Tapahtuma alkaa kello 10 perhekirkolla ja jatkuu koko perheen ohjelmalla. Myynnissä on hernekeittoa sekä paikalla nautittavaksi että omiin astioihin kotiin vietäväksi. Järjestäjinä Kangasalan seurakunta ja Sahalahden MLL.

Talvirieha ja messu Kuhmalahdella su 11.2.2018 klo 11.30 alkaen

Kuhmalahdella talvirieha ja messu tuovat sunnuntaina väen Pentosaliin. Kello 11.30 alkaen on luvassa muun muassa Lauluryhmä Dooristen esitys sekä SPR:n piirin ja Kuhmalahden osaston toiminnan esittelyä. Kello 13 on keittolounas ja kello 14 messu. Ohjelma on suunnattu pääasiassa aikuisille, mutta toki kaikenikäiset ovat tervetulleita.

Naistenpäivä, Majatalo ja riparikirkko

Aikuisille on tarjolla tänä viikonloppuna muun muassa lauantaina naistenpäivä Havisevan rukoushuoneella kello 12 alkaen ja sunnuntaina Majatalo-ilta Kangasalan kirkossa kello 18. Nuorille järjestetään sunnuntaina riparikirkko kello 10 Kangasalan kirkossa.

Lähetyksen käsityöpuoti ja kirppari la 10.2.2018 kello 10 Sahalahden Rekolassa

Tarvitsetko pikku lahjaa? Oletko tuunaaja? Kasvoiko lapsi ulos vaatteistaan?

Myymme Lähetystyön hyväksi käsitöitä ja tuunattuja tuotteita. Myynnissä on myös perus kirpputoritavaraa: vaatteita ja kenkiä lapsille ja aikuisille, verhoja, laukkuja jne. Tervetuloa kurkkaamaan löytyisikö sinulle jotain sopivaa.

Tue Feb 06 09:21:01 EET 2018