Jouluaaton hartaudet livelähetyksenä verkossa

Jouluaattona Kangasalan kirkossa järjestettäviä hartaushetkiä voi seurata suorana lähetyksenä verkosta.
Kangasalan kirkko

Lähetykset näkyvät Kangasalan seurakunnan YouTube-kanavalla sekä seurakunnan verkkosivujen Kotikirkko-kanavalla.

Kangasalan kirkossa järjestetään jouluaattona kello 15 perhekirkko, kello 17 sanajumalanpalvelus ja kello 23 jouluyön hartaus.

− Livelähetyksen kautta aattohartauden tunnelmaan pääsevät myös kauempana asuvat sekä he, jotka eivät ehdi tai muuten pääse paikalle. Aika harvalla seurakunnalla on mahdollisuus järjestää jouluaaton jumalanpalvelukset suorana lähetyksenä, joten uskon, että lähetyksiämme katsotaan mielellään myös muissa kaupungeissa, Majatalo-iltojenkin livelähetyksistä vastaava Ismo Santapukki sanoo.

Jouluaaton hartauksiin paikan päälle tulevien on mahdollista valita istumapaikkansa niin, että he eivät näy livelähetyksessä.

Seuraa livelähetystä verkossa: kangasalanseurakunta.fi/kotikirkkokanava

Jouluaaton hartaudet Kangasalan seurakunnassa

• 14.00 Jouluaaton hartaus Huutijärven kappelissa.

• 14.00 Jouluaaton hartaus Vehkajärven kirkossa.

• 15.00 Sanajumalanpalvelus Sahalahden kirkossa.

• 15.00 Perhekirkko Kangasalan kirkossa.

• 16.00 Jouluaaton hartaus Huutijärven kappelissa.

• 16.00 Jouluaaton hartaus Kuhmalahden kirkossa.

• 17.00 Sanajumalanpalvelus Kangasalan kirkossa.

• 23.00 Jouluyön hartaus Kangasalan kirkossa.

2017-12-14 14:50:19.0