Tuo jouluilo maailman vähävaraiselle lapselle

Osallistu kansainväliseen Operaatio Joulun lapsi -keräykseen. Samaritan´s Purse -järjestön keräyksessä viedään kenkälaatikoihin pakattuja lahjoja maailman vähävaraisille lapsille.
Operaatio Joulun lapsi

Kenkälaatikoihin pakataan tietyn ikäiselle tytölle tai pojalle lelu, vaatteita kuten villasukat ja paita, hygieniatarvikkeita kuten hammasharja ja palasaippua sekä jotain pieniä lasta ilahduttavia tavaroita kuten hiusnauhoja, tarroja tai taskulamppu.

Kenkälaatikon voi hakea Seurahuoneelta, Kuhmalahden Pentosalista tai Sahalahden seurakuntatalosta. Valmiit paketit palautetaan samaan paikkaan.

Suomalaisten lahjat lähetetään Romaniaan ja Moldovaan. Vuosittain projekti tavoittaa paikallisseurakuntien kautta yli 11 miljoonaa lasta eri puolilta maailmaa. Lahjan vastaanottamisen jälkeen monia lapsia kutsutaan Suuri Seikkailu -opetuslapseuskurssille.

Näin kasaat lahjan lapselle

• Hae kenkälaatikko Kangasalta Seurahuoneelta, Kuhmalahden Pentosalista tai Sahalahden seurakuntatalosta. Paketin voi myös tilata netistä
  • Kasaa paketti tytölle tai pojalle. Valitse ikäryhmä: 2–4, 5–9 tai 10–14 vuotta.
  • Osta laatikkoon laadukas lelu, kuten nukke, jalkapallo ja pumppu tai pehmolelu.
  • Lelun lisäksi pakkaa laatikkoon esimerkiksi muita leluja, vaatteita, koulutarvikkeita ja hygieniatarvikkeita. Pipot, käsineet, villasukat, pitkähihaiset paidat, vihkot, kynät ja hygieniatarvikkeet ovat hyviä lahjoja. Tarkat ohjeet löydät nettisivuilta.
  • Jokaisen tuotteen täytyy olla uusi ja ehjä.
  • Älä laita pakettiin käytettyjä tai vaurioituneita tavaroita, karkkia, suklaata, hammastahnaa, shampoota tai voiteita, sotaan, väkivaltaan tai noituuteen viittaavia tavaroita, ruokaa tai nesteitä, särkyvää, rahaa, linkkuveitsiä tai muita teräaseita.
  • Lahjoita netissä yhtä laatikkoa kohti 5 euroa, jolla katetaan pakettien kuljetuskuluja.
  • Palauta pakettisi Sahalahden seurakuntatalolle to 9.11. tai Kuhmalahden Pentosaliin tai Seurahuoneelle 13.–20.11.2017.
  • Lisätiedot joulunlapsi.fi

Suomessa Operaatio Joulun lapsi on ollut osa Patmos Lähetyssäätiön Lastenavun työtä vuodesta 1995 lähtien. Suomalaisten lahjat lähetetään Romaniaan ja Moldovaan.

Kiitos avustasi!

2017-10-24 09:17:01.0