Osallista valokuvakilpailuun!

Millainen on sinun seurakuntasi? Kerro kuvan avulla, mitä tunteita, muistoja ja tai ajatuksia seurakunta herättää!
valokuvakisa

Juhlavuoden 2017 kunniaksi järjestämme valokuvanäyttelyn teemalla "Minun seurakuntani". Näyttely on avoinna Kangasalan kirkossa juhlaviikolla 29.10.-5.11.2017. Näyttelykuvat valitaan seurakuntalaisten lähettämistä kilpailukuvista.

Valokuvakilpailun säännöt

Kilpailu on avoin kaikille kuvaajataustaan katsomatta. Voit kuvata kännykkäkameralla tai järeämmälläkin kuvauskalustolla. Pääasia on, että kuvasi ilmentää tunnetta seurakuntayhteydestäsi.

Kilpailun reunaehdot:

• Kangasalan seurakunta järjestää valokuvakilpailun teemalla "Minun seurakuntani".
  • Kilpailuun voi osallistua aikavälillä 1.2.–31.8.2017 (Huom! kilpailuaikaa jatkettu). Voittajakuva julkaistaan ja palkitaan seurakunnan juhlaviikon (29.10.-5.11.) jälkeen erikseen ilmoitettavassa tapahtumassa.
  • Toivomme mahdollisimman tuoreita kuvia, joten kilpailukuvien tulee olla otettu lähivuosien aikana.
  • Kuvattavilta ja kuvauspaikalta (pl. Kangasalan seurakunnan omat tilat) on oltava lupa kuvan lähettämisestä kilpailuun.
  • Yksi henkilö voi osallistua kilpailuun enintään kolmella kuvalla.

Kuvien valikoituminen näyttelyyn:

• Kilpailuun lähetetyistä kuvista kootaan valokuvanäyttely, joka on esillä Kangasalan kirkossa juhlaviikolla 29.10.-5.11.2017
  • Lähetetyistä kilpailukuvista valitaan noin 15 kuvaa esille näyttelyyn. Valinnan tekee seurakunnan työntekijöistä ja seurakuntalaisista koostuva viestintätyöryhmä. Viestintätyöryhmän jäsenet eivät voi osallistua kilpailuun.
  • Näyttelykuvien valinnassa painotetaan valokuvakilpailun teeman näkymistä kuvassa sekä paikallisuutta. Kuvan teknistä toteutusta ei arvioida.
  • Näyttelyyn valittujen kuvien kuvaajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti. Näyttelyyn valitut kuvat julkaistaan valokuvanäyttelyn lisäksi myös seurakunnan verkkosivuilla.
  • Näyttelykuvan yhteydessä ilmoitetaan kuvaajan sekä kuvan nimi.
  • Seurakunta vastaa näyttelykuvajulisteiden tilaamisesta. Näyttelykuvan kuvajulisteet annetaan kuvaajille näyttelyn päätyttyä.
  • Seurakuntalaiset ja muut näyttelyvieraat voivat äänestää näyttelykuvista mieluisinta kuvaa joko näyttelyn yhteydessä kirkossa tai verkossa. Äänien perusteella valitaan voittajakuva.
  • Voittajakuvan kuvannut palkitaan 200 euron rahapalkinnolla.
  • Seurakunta varaa oikeuden käyttää kilpailuun lähetettyjä kuvia omassa viestinnässään ja tiedotuksessaan.

Kilpailuun osallistuminen:

Lähetä kuvasi viimeistään 31.8.2017 korkearesoluutioisena kuvana jpg-muodossa sähköpostin liitteenä  osoitteeseen kangasalan.juhlavuosi@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Nimeä jokainen kuvatiedosto niin, että siinä on sekä kuvan että kuvaajan nimi (esimerkiksi Lapsen ilo_Sirkku_Seurakuntalainen.jpg).

Kirjoita sähköpostin viestikenttään omat yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero, s-postiosoite). Mikäli haluat näyttelyssä käyttää nimimerkkiä, ilmoita se selkeästi sähköpostin yhteydessä.

Kirjoita viestin otsikko-/aihekenttään "Valokuvakilpailu 2017"

2017-08-22 09:04:22.0