Juhannuksena kaikenikäiset Pyysaloon!

Pyysalon toimintakeskuksessa vietetään ikimuistoinen juhannus Sanan ja suven keskellä. Ohjelmassa muun muassa saunomista, lettujen paistoa, Kansanlaulukirkko ja juhannuskokko.
juhannuskokko

Juhannuksen viettäminen aloitetaan klo 12 frisbeegolf-kisalla, saunoilla ja perheiden olympialaisradalla.

Virallisesti juhannusjuhla avataan klo 15 lipunnostolla. Siitä alkaen on tarjolla saunomista, makkaraa, lettuja, pelailua, perheiden olympialaisrataa, musiikkituokioita lapsille ja aikuisille ja muuta mukavaa.

Klo 18 hiljennymme Kansanlaulukirkkoon. Kokko poltetaan klo 19.

Yhteinen ohjelma päättyy noin klo 21, mutta iltaa voi jäädä vielä jatkamaan Pyysaloon yhteisen ohjelman jälkeen. Tällöin oleskelu keskittyy rantaan, rantasaunalle ja päärakennuksen alakertaan.

Tule maksuttomalla yhteiskyydityksellä

Maksuton kuljetus Pyysaloon kulkee reittiä Vatialan seurakuntatalo klo 13.40 - Nattarin pysäkki klo 13.45 - Suoraman srk-keskus 14.00 - linja-autoasema klo 14.15 - Pyysalo. Muiltakin pysäkeiltä matkan varrelta pääsee kyytiin. Paluukyyti lähtee noin klo 20.45. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita!

Kuhmalahdelta ja Sahalahdelta kuljetus järjestetään tarpeen mukaan. Tähän kuljetukseen ilmoittuminen 21.6. mennessä Päivi Segerroosille p. 040 309 8047.

Pyysalon löydät osoitteesta Pyysalontie 23. Pyysalon toimintakeskuksesta voit lukea lisää tämän linkin kautta.

Olet sydämellisesti tervetullut viettämään yöttömän yön juhlaa kanssamme!

2017-06-15 13:31:01.0